Vad drömde du i natt?

Moderator: Moderator 1

User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18776
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

Zoegas,

Nja, ibland vaknar jag när jag försöker prata/skratta/skrika/gråta i drömmen. Men nä, rätt sällan minns jag vad andra säger i drömmen.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Miika
Hafniummedlem
Posts: 9118
Joined: 10 May 2021, 15:53

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Miika »

Drömde att jag hade svinkoppor i hela mitt ansikte :P
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18776
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

Drömmen i natt var rörig. Dels var jag på middag hos min pappa men han var inte hemma, utan en fd kompis och jag åt middag ihop. Hennes två barn var med också. Jag visade en rolig video för dem. Sedan var det något som lät i ett annat rum och jag gick dit. Visade sig vara en demon eller spöke som jag skulle jaga bort. Minns inte om jag lyckades.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18776
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt sa någon (minns inte vem) att jag luktade illa. Jag gick på toa och såg i spegeln att jag hade en megafinne på näsvingen. Jag bestämde mig för att sticka hål på den med en knappnål och sedan trycka ut snusket. Tyvärr kom inte allt ut och jag var frustrerad.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6691
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Inatt drömde jag att det fanns ett fel på Maradonnas(fotbollsspelaren) bouppteckning, det fanns en Mercedes i silver som glömts noteras.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12816
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Vad drömde du i natt?

Post by zoegas »

Hercules723 wrote: 26 Jan 2024, 15:06 Inatt drömde jag att det fanns ett fel på Maradonnas(fotbollsspelaren) bouppteckning, det fanns en Mercedes i silver som glömts noteras.
Vad gjorde du med mercan? :twisted:
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6691
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

zoegas wrote: 26 Jan 2024, 18:01
Hercules723 wrote: 26 Jan 2024, 15:06 Inatt drömde jag att det fanns ett fel på Maradonnas(fotbollsspelaren) bouppteckning, det fanns en Mercedes i silver som glömts noteras.
Vad gjorde du med mercan? :twisted:
Haha! Minns inte mer än så
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18776
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I drömmen hade jag en kompis (vet inte vem, kände inte igen henne) som blev våldtagen av en kille. Jag körde tjejen hem till min mamma.

Killen hittade oss. Han försökte våldta henne igen. Jag brottade ner honom och frågade "hur vill dö? 'Game of Thrones' trycka sönder ögonen eller ska jag hugga sönder din kuk?".

Tjejen gav mig en kniv. Jag ströp killen ett bra tag. När han var tillräckligt borta stoppade jag in tummarna i ögonen på honom, medan tjejen högg med kniven i hans skrev. Brutalt!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23608
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

Drömde jag blev opererad i hjärnan. Det var en annan som också blev opererad. Hon blev som ett barn efter operationen. En bekant sa hennes liv var förstört. Läkarna tyckte operation gått som den skulle. Jag själv hade blivit opererad i bakhuvudet. Läkaren visade på skärmen att jag hade mest aktivitet mitt i huvudet som spreds till hela hjärnan. Jag sa det berodde på kundalini. Det trodde inte läkaren på.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18776
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt var jag kär och ihop med ett ex (det var 10 år sedan vi gjorde slut IRL). Vi tog LSD ihop. Jag var vaken hela natten och skrev osammanhängande text om Star Wars på Facebook. Minns inte vad han gjorde. Jag upplevde drömmen som väldigt positiv när jag sov. Undrade varför vi inte tog LSD när vi var ihop förut. Haha.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6691
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Ett ex hade blivit gravid och jag var pappan. En annan grej jag drömde en fullvuxen komodovaran försökte smita in genom dörren till huset. Jag blev livrädd för hundarna, i drömmen bodde jag i byn där jag växte upp som barn. :roll:
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18776
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt hade jag en vacker hamster. Jag skulle byta spån i hennes bur.

Inte särskilt intressant dröm.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Post Reply