Sexuellt problem..

Om problem med samlevnad och att hitta en partner.

Moderator: Moderator 1

Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Sexuellt problem..

Post by Klankedinken »

Jag har upptäckt att jag använder porr som ett outlet för sexuell frustration i vardagslivet.. Det betyder att när jag blir attraherad av en tjej av en eller annan anledning så kollar jag på porr osv och då försvinner laddningen. Jag skyller på att tjejen bara finns på ICA och inte hemma.. Jag "sparar" inte mina sexuella laddningar så som kvinnor verkar göra.. Ska jag va ärlig tror jag tjejerna inte ser på killar som sexobjekt och blir inte attraherade av den orsaken, dom blir inte sårade av att jag inte besvarar deras känslor.

Det är jättekonstigt, vem vill ha sex egentligen och med vem? Får man en fantasi så borde det betyda att man har en connection?!
Att tända på en rumpa kanske inte är så konstigt ändå, men det är synd att det inte blir något mer än så egentligen?!

Hur tänker ni? Framförallt tjejer som sitter på andra sidan av bordet?!
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36577
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Sexuellt problem..

Post by memphis »

Jag blir aldrig nästan attraherad av någon. Kan inte ens minnas när det hände sist. Visst kan jag se om en kille är snygg att han är snygg, men jag vill inte ha honom för det. Är väl som Richard asexuell. Säger som jag brukar: det är medicinerna!

Jag använder heller aldrig porr. Visst har jag sett en och annan porrfilm i mitt liv men det går att räkna på ena handens fingrar. Vi kvinnor är nog inte lika visuella när det gäller sex utan har det mer inne i huvudet. Men jag har haft en tjejkompis som gillade porr.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Sexuellt problem..

Post by Klankedinken »

memphis wrote: 23 Sep 2021, 16:04 Jag blir aldrig nästan attraherad av någon. Kan inte ens minnas när det hände sist. Visst kan jag se om en kille är snygg att han är snygg, men jag vill inte ha honom för det. Är väl som Richard asexuell. Säger som jag brukar: det är medicinerna!

Jag använder heller aldrig porr. Visst har jag sett en och annan porrfilm i mitt liv men det går att räkna på ena handens fingrar. Vi kvinnor är nog inte lika visuella när det gäller sex utan har det mer inne i huvudet. Men jag har haft en tjejkompis som gillade porr.
Det verkar inte finnas någon som är attraherad av mig.. Jag har försökt allt men det går inte.. Borde vara något jag gör fel men jag har slutat tänka så.. Det funkar helt enkelt inte..
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36577
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Sexuellt problem..

Post by memphis »

Tror visst att du kan vara attraktiv klankedinken. Men det hänger mycket på att utstråla självförtroende tror jag. Om du vore stolt som en tupp över dig själv skulle nog damerna flockas runt dig :)
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Sexuellt problem..

Post by Klankedinken »

memphis wrote: 23 Sep 2021, 16:08 Tror visst att du kan vara attraktiv klankedinken. Men det hänger mycket på att utstråla självförtroende tror jag. Om du vore stolt som en tupp över dig själv skulle nog damerna flockas runt dig :)
Man säger så ja.. jag har lärt mig att inte lita på klyschorna.. Att bli den med självförtoende går inte hur som helst.. Sen kan humöret skifta på en sekund. Det du säger är ganska naivt.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36577
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Sexuellt problem..

Post by memphis »

Sex är också ganska naivt!
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Sexuellt problem..

Post by Klankedinken »

Det som händer mig är att en tjej blir attraherad osså tar hon mitt självförtroende.. det är inte som jag kan välja, så det kan gå till vem som helst. Jag får bara fortsätta kämpa.. Det är det som är problemet, det blir aldrig med en och samma person som man kan ha hemma, utan idag gick det till den här och igår gick den till den där.. Jag kan som inte hålla i mina känslor så bra..

Och det blir inget one night stand.. Hopplöst.. jag får inte till någonting :(
Last edited by Klankedinken on 23 Sep 2021, 16:25, edited 1 time in total.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Sexuellt problem..

Post by Klankedinken »

memphis wrote: 23 Sep 2021, 16:12 Sex är också ganska naivt!
hallå?=
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36577
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Sexuellt problem..

Post by memphis »

Försök att bli inbjuden till fester om du har den möjligheten . Där kan du träffa någon av en slump som vill ligga med dig.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Sexuellt problem..

Post by Klankedinken »

memphis wrote: 23 Sep 2021, 16:24 Försök att bli inbjuden till fester om du har den möjligheten . Där kan du träffa någon av en slump som vill ligga med dig.
Hatar one night stand kretsarna.. Jag blev otroligt sårad av en tjej som höll på med det.. Hon hade sex med många killar och jag blev till slut väldigt sårad.. Jag har inge positiva erfarenheter av varken förhållande eller one night stand.. Det är dödfött :(
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36577
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Sexuellt problem..

Post by memphis »

Men om du varken vill ha ett förhållande eller one night stands så är det ju verkligen döfött. Då kan du lägga sex på hyllan och gå vidare.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Sexuellt problem..

Post by Klankedinken »

memphis wrote: 23 Sep 2021, 16:28 Men om du varken vill ha ett förhållande eller one night stands så är det ju verkligen döfött. Då kan du lägga sex på hyllan och gå vidare.
Jag kan inte sluta med det, jag vet inte vad jag håller på med men jag kör på.. Något måste väl komma utav det, önskar bara att jag förstod :(
Post Reply