Så lugnar jag mig

Hur jag själv har lyckats må bättre. Publicera här, så kanske du får Nobelpriset!

Moderator: Moderator 1

Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58363
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Så lugnar jag mig

Post by Nissegossen »

Bada i badkar är inte att rekommendera om man druckit alkohol då det är upplagt för att drunkna, man missbedömer sig själv och det är lätt hänt att man får svårt att ta sig upp på fyllan. Man åker ned under vattnet och där svårt att parera det. Sedan värmen gör fyllan svårare
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36986
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Så lugnar jag mig

Post by Geta »

Har hört om personer som somnat i duschen under fylla. De har täppt till
avloppet och orsakat översvämning.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58363
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Så lugnar jag mig

Post by Nissegossen »

Enligt Cosmos så dricker hon Gold Lemon, nu var jag på systemet i Olskroken och köpte 2st Red Gold och inget mer. Grillar idag vet ännu inte om det blir hamburgare eller marinerad Fläskkarré Red Gold har legat i frysen och blivit iskall, står bredvid mig här. Har ännu bara smuttat på det men smak av smultron och gott, utan tvekan.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Så lugnar jag mig

Post by Fantasio »

Sömn går nog inte att överskatta. Det har blivit mycket av den varan de senaste dagarna.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23292
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Så lugnar jag mig

Post by Zoidar »

Sömn är viktigt för helandet.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Så lugnar jag mig

Post by Fantasio »

Jag sover som bara den. Det är vederkvickande. Helst skulle jag vilja sova 18 timmar om dygnet.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13204
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Så lugnar jag mig

Post by amandara »

Sömn är bra.
User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4676
Joined: 24 May 2021, 16:58

Re: Så lugnar jag mig

Post by Cosmos »

Sover för det mesta 4-5 timmar i sängen, går upp och käkar frukost och somnar sedan framför TV:n Nyhetsmorgon. Det blir några timmar till efter morgonmedicinen. Sammanlagd sömn, kanske 8 timmar.
Egentligen är allt bara på låtsas.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36986
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Så lugnar jag mig

Post by Geta »

Vaknade vid 5 i morse och kunde inte gå. Då bröt paniken ut.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13204
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Så lugnar jag mig

Post by amandara »

Jo det är läskigt när inte kroppen funkar. Var det balansen? Artrosknäet?
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36986
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Så lugnar jag mig

Post by Geta »

Artrosknäet. För en vecka sedan provade en ortopedingenjör ut knäbandage
med kompression. Sedan dess har knäet blivit sämre.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23292
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Så lugnar jag mig

Post by Zoidar »

Geta wrote: 17 Jun 2021, 20:08 Artrosknäet. För en vecka sedan provade en ortopedingenjör ut knäbandage
med kompression. Sedan dess har knäet blivit sämre.
Kanske bandaget gör mer skada än nytta? Hjälpmedel kan ibland bli stjälpmedel.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Post Reply