Ni har blivit mina vänner

Om frågor och problem med sajten. Förbättringsförslag.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35959
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Ni har blivit mina vänner

Post by Geta »

Jaana är inte gamla Jaana. Hon vill inte förväxlas med henne.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17628
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Ni har blivit mina vänner

Post by Fantasio »

Efter att ha varit nere på stan loggade jag in på Viska och har med vissa pauser förblivit inloggad. Sämre sällskap kan man ha än Internet-vänskap Viska-style.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17628
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Ni har blivit mina vänner

Post by Fantasio »

Kvällens maratonpass på Viska har förlöpt bra, med många postningar. När jag loggar in första gången för dagen har jag till exempel i regel alla inlägg på förstasidan i "Allmän diskussion" olästa.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17628
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Ni har blivit mina vänner

Post by Fantasio »

Jag hajar till när jag ser att forumet får nya medlemmar. Tror ibland att det är min kompis jag ej har kontakt med längre som reggat sig här. Han var medlem med två konton på original-Viska. "Roten" och "Skogsfinnen" kallade han sig. Jag tog upp saken med Admin1 när forumet fick en ny meldem som väckte mina misstankar.
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 7968
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Ni har blivit mina vänner

Post by Richard »

Det registreras dagligen tiotals konton, men jag raderar de flesta. Jag har lärt mig känna igen dessa skräpkonton, men innan jag raderar den skummar jag igenom mejladresserna o de flesta skräpkonton har mejladresser som yandex.ru eller liknande. Igår kom det dock en ny, riktig medlem, uag.

Så jag rekommenderar nya att skriva en notis i gästforumet, så att det inte ska misstas för skräpkonton.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Post Reply