Brottartyper

Skriv här vad du tycker.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Brottartyper

Post by Fantasio »

En skötare berättade att han hävdar i Strong msn Men han är trevlig g.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35994
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Brottartyper

Post by Geta »

Fantasio,

Nu kan du Wallraffa i psykiatrin. Meddela om du ser något!
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Brottartyper

Post by Fantasio »

Det ska bli. Den otrevliga muskelmassan jobbar natt
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Brottartyper

Post by Fantasio »

Ha, ha!Muskelfanronen har slutat opå PIVA Jobbar bumeri rmiikdv kriminalvården.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35994
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Brottartyper

Post by Geta »

Brottartyperna behövs kanske på annat håll.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Brottartyper

Post by Fantasio »

Det finns både storvuxna män på PIVA och helt vanliga kvinnor. Bland annat han som tävlar i det där "Starkaste man", eller vad det heter. Men honom har jag inga problem med. Värre då med hans som gått och blivit plit, den största människa jag har sett i verkligheten. Det är inte meningen att man ska gå runt på avdelningen och vara rädd, eller?
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12258
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Brottartyper

Post by zoegas »

Fantasio wrote: 11 Aug 2022, 23:05 Det finns både storvuxna män på PIVA och helt vanliga kvinnor. Bland annat han som tävlar i det där "Starkaste man", eller vad det heter. Men honom har jag inga problem med. Värre då med hans som gått och blivit plit, den största människa jag har sett i verkligheten. Det är inte meningen att man ska gå runt på avdelningen och vara rädd, eller?
Jo kanske, då passar man sig för att göra dumheter. Finns fler patienter där än dig.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Brottartyper

Post by Fantasio »

Muskelberget är tyvärr tillbaka. Var visst arbetstiderna som inte föll honom på läppen, men jag tror att hans anställning avslutades när krimvården såg vilket stolpskott de anställt. Nu går han o sprätter på PIVA. För övrigt var jag på PIVA i drygt nio dygn, det är väl rätt normalt skulle jag tro.
Last edited by Fantasio on 20 Sep 2022, 14:53, edited 1 time in total.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22316
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Brottartyper

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 20 Sep 2022, 14:52 Muskelberget är tyvärr tillbaka. var visst arbetstiderna som föll honom på läppen, men jag tror att hans anställning avslutades när krimvården såg vilket stolpskott de anställt. Nu går han o sprätter på PIVA. För övrigt var jag på PIVA i drygt nio dygn, det är väl rätt normalt skulle jag tro.
Är han otrevlig? Kanske snäll kille?
"Då sade Jesus än en gång: "Jag säger er sanningen: Jag är porten ..." (Johannes 10:7)
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Brottartyper

Post by Fantasio »

Han är mycket otrevlig. Han o en annan skötare satt i TV-soffan med sina mobiler och jag frågade om någon kunde tända min cigarett. Inget svar, ingen respons. En vikarie hörde min önskan och tände åt mig. Muskelmannen är ett riktigt svin. Usch!
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22316
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Brottartyper

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 20 Sep 2022, 14:55 Han är mycket otrevlig. Han o en annan skötare satt i TV-soffan med sina mobiler och jag frågade om någon kunde tända min cigarett. Inget svar, ingen respons. En vikarie hörde min önskan och tände åt mig. Muskelmannen är ett riktigt svin. Usch!
Trist!
"Då sade Jesus än en gång: "Jag säger er sanningen: Jag är porten ..." (Johannes 10:7)
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12258
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Brottartyper

Post by zoegas »

Inte betrodd med tändare? Kanske ska sluta hota politiker?
Post Reply