Hur mår du?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 61078
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Hur mår du?

Post by Nissegossen »

Krya på er från deppighet, hela naturen är ny och spritter av liv och djurlivet trivs, se fram mot en god sommar
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38696
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Hur mår du?

Post by Geta »

mrsearlgray wrote: 16 May 2022, 14:10 dåligt, deppig och allt känns hopplöst som vanligt
Dina videos underhåller oss. Jag får inspiration av dom.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Swesanne
Talliummedlem
Posts: 5688
Joined: 18 Aug 2021, 19:19

Re: Hur mår du?

Post by Swesanne »

Mår inte toppen direkt, usch!
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 11011
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: Hur mår du?

Post by mrsearlgray »

Geta wrote: 16 May 2022, 14:16
mrsearlgray wrote: 16 May 2022, 14:10 dåligt, deppig och allt känns hopplöst som vanligt
Dina videos underhåller oss. Jag får inspiration av dom.
tack geta! :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38705
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Hur mår du?

Post by memphis »

Mår skapligt.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 61078
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Hur mår du?

Post by Nissegossen »

Mår som vanligt, bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18313
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Hur mår du?

Post by Fantasio »

Känner mig orolig. Men det kan gå över om ett tag.
User avatar
آپ کا نام کیا ہے؟
Niobmedlem
Posts: 260
Joined: 14 May 2022, 19:03

Re: Hur mår du?

Post by آپ کا نام کیا ہے؟ »

känns som om det börjar röra sig under isen. Några flak flyttar sig framåt till ett bättre läge, mycket jobb återstår, men kan vara inne på en bra väg med mycket träning dock. Träning är ofta bra för måendet även om det är svårt att komma igång.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13599
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Hur mår du?

Post by amandara »

Jag inser att livet är ändligt. Det ver man ju alltid men det är mer påtagligt. Man har det här livet blott och bart. Och vad gör man? Inte så många spännande knop iallafall. Känns som att livet springer ifrån mig. Utanför snurrar Sverige, Thåström har en sån låt. Livet, passerar revy - och man är så mycket mer handikappad än vad man tror när man går där och lever i sin lilla bubbla. Man skapar sig ett liv ur spillrorna. Ibland känns det livet som att det funkar men ibland känner jag mig starkt begränsad att jag inte kan vara med på allt det jag vill.

Visst det är vår. Visst ute skiner solen, det grönskar och blommor blommar. Men jag bryr mig egentligen inte. Jag ska inte gå ut och sitta på uteservering för jag går och lägger mig 17ish. Familjesammankomster som inte kan vara med på för att jag behöver sova. Det är trevligt att det är vår - men jag lever ändå mitt liv mest inne i lägenheten.

Man är som bakbunden, och sitter fast i ett fängelse. Pengar, ork, hjärnans status, och MÖJLIGHETER. Och livet springer förbi.
User avatar
SpaceCorp
Lutetiummedlem
Posts: 1615
Joined: 22 May 2021, 20:57

Re: Hur mår du?

Post by SpaceCorp »

Känner mig förvirrad idag. Vem är jag, vad betyder livet, sen kom jag inte på något mer.
Last edited by SpaceCorp on 16 May 2022, 19:31, edited 2 times in total.
User avatar
Swesanne
Talliummedlem
Posts: 5688
Joined: 18 Aug 2021, 19:19

Re: Hur mår du?

Post by Swesanne »

amandara wrote: 16 May 2022, 19:11 Jag inser att livet är ändligt. Det ver man ju alltid men det är mer påtagligt. Man har det här livet blott och bart. Och vad gör man? Inte så många spännande knop iallafall. Känns som att livet springer ifrån mig. Utanför snurrar Sverige, Thåström har en sån låt. Livet, passerar revy - och man är så mycket mer handikappad än vad man tror när man går där och lever i sin lilla bubbla. Man skapar sig ett liv ur spillrorna. Ibland känns det livet som att det funkar men ibland känner jag mig starkt begränsad att jag inte kan vara med på allt det jag vill.

Visst det är vår. Visst ute skiner solen, det grönskar och blommor blommar. Men jag bryr mig egentligen inte. Jag ska inte gå ut och sitta på uteservering för jag går och lägger mig 17ish. Familjesammankomster som inte kan vara med på för att jag behöver sova. Det är trevligt att det är vår - men jag lever ändå mitt liv mest inne i lägenheten.

Man är som bakbunden, och sitter fast i ett fängelse. Pengar, ork, hjärnans status, och MÖJLIGHETER. Och livet springer förbi.
Förstår dig! Kämpa!
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24829
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Hur mår du?

Post by Zoidar »

Mår lite bättre nu. Brukar göra det framåt kvällen.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
Post Reply