Tål inte ordet "hen"!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Pimed

Tål inte ordet "hen"!

Post by Pimed »

När jag läser vissa ämnen eller böcker som använder ordet hen blir jag så otroligt förvirrad. Jag tappar allting som jag har läst och fastnar och irriterar mej på ordet hen. Det är så jävla dumt eller så hänger inte min hjärna med i utvecklingen. Men det stör och förstör helt upplevelsen av att läsa något intressant. Fyyyyyy vilka kom på ordet? Feministisk initiativ eller vänstern?? Dom tror dom är så jävla unika pga deras idiotiska teorier. Dom säger allting är normer. Dom fattar inte mycket är medfött. Dom tror dom är så jävla unika pga sina idéer om att allting är normer. Deras manshat är mycket på flera olika sätt irrationella och helt hysteriskt. Andra djurarter som är däggdjur är det oftast en ledare och den är oftast en hane.

Nej bort med ordet hen. Så jävla bajs! Avskyr ordet. Det är en norm i dagens samhälle att vara ifrågasättande normer är en trend. Så det har blivit norm att ifrågasätta normer. Så jävla löjligt. Barnsligt. Omoget. Vuxna människor beter sig som rebelliska tonåringar. Jag betedde mej rebellisk när jag var ungdom. Men vissa verkar ha fastnat i det. Så jävla omoget. Patetiskt. Jag har en del såna bekanta. Dom är så jävla dumma i huvudet och juh mera dom arbetar och studerar aktivt inom detta gör dom ännu dummare.

Vilka röstar på V 2020 talet? Eller för den delen vilka röstar på nazister? Dom båda parterna är så jävla extrema. Dessutom finns det inget parti som representerar mej utom Piratpartiet. Men dom verkar ha försvunnit.