Blir arg

Självmordsförsök passar här också.

Moderator: Moderator 1

Post Reply
User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5412
Joined: 11 May 2021, 18:30

Blir arg

Post by Koi »

Rösterna försöker få mig arg. Jag är som en bajshög som de slänger att skit på. Vill inte bli arg. Jag vet inte vad jag ska göra. Får massa massa jävla ångest av dem. Fått ångestdämpande av en psykiatrin för en vecka. Jag mår illa, tappar kraften i kroppen. För jag tar bara emot skiten. Om jag blir arg tappar jag kontrollen. Antingen låter jg dem vinna. Och jag gör som de säger. Eller jag blir rädd och förlamad av ångest. Vet inte vad jag ska ska göra.

Folk säger det är inte farligt. Att bl arg.
Jag har tappat kontrollen tidigare. Som vuxen. Bla nitat en tandläkare. Slagit sönder dörrar. En garderob. Pall har fått astryk. Jag har brutit knogen på två ställen när jag drog in den i en stolpe och senare in i en tunnelvägg för att jag fortfarande var arg. Tänkte nita en sjuksyrra. Hotat en arbetsledare med stryk mm mm

Jag vet inte vad jag ska göra. Ångestdämpande tar bort toppen. Men det kommer tillbaka.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35948
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Blir arg

Post by Geta »

Vad är roten till ilskan?
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5412
Joined: 11 May 2021, 18:30

Re: Blir arg

Post by Koi »

Geta wrote: 17 Mar 2023, 17:03 Vad är roten till ilskan?
Jag vet inte. Jsg vill inte vara arg. Jag tycker inte om att vars. Arg. Jag tappar kontrollen. Det är läskigt och ger konsekvenser.

Har säkert massa ilska i mig. Mycket över farsan säjkert. Han fick en rak höger när jag var 14. Sen lät han mig nästan vara. Fick mycket stryk och bestraffningar och mental fuckups.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35948
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Blir arg

Post by Geta »

Beror ilskan på trauman?
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5412
Joined: 11 May 2021, 18:30

Re: Blir arg

Post by Koi »

Geta wrote: 17 Mar 2023, 18:57 Beror ilskan på trauman?
Vet inte
Post Reply