Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Nä, kvinnors mentalitet är annorlunda än männens! Till exempel, männen är dubbelt så kåta än kvinnor och även när det gäller rädsla. Männen är dubbelt så rädda än kvinnor enligt forskningen.
Är män dubbelt så rädda? Det har jag aldrig hört förr.
"Gläd er med dem som är glada, gråt med dem som gråter." - Romarbrevet 12:15
Jo, det visste jag redan för runt tio år sedan när jag läste Illustrerad Vetenskaps tidningen!
Forskningen gick ut på att röntga hjärnan hos kvinnan och mannen - sedan jämförde man! De kom då fram till att männen är dubbelt så kåta och rädda än kvinnor.
Ex politikern Stefan Löfven sa satt skolorna är mer anpassade efter tjejer än killar här i Sverige!
Många blir då fel programmerade under sin uppväxt, se på mig till exempel - fattar nada?
Mina första 20 åren i mitt liv blev bortkastat när jag anklagade en i släkten för incest! Det är därför jag sitter här idag...
Till och med filmregissören David Lynch tar upp om att incest handlar om onda andemakter!
Jag fick psykiska symptom i samma veva när jag anklagade en i släkten för incest våren 1990!
Sen var min styvpappa ett gift liksom min mamma! Mamma erkände i alla fall en gång att de gjorde fel mot mig under min uppväxt.