Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nä, kvinnors mentalitet är annorlunda än männens! Till exempel, männen är dubbelt så kåta än kvinnor och även när det gäller rädsla. Männen är dubbelt så rädda än kvinnor enligt forskningen.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22924
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Är män dubbelt så rädda? Det har jag aldrig hört förr.
"Den som tror på mig, som Skriften säger, ur hans innersta ska strömmar av levande vatten flyta fram." - Johannesevangeliet 7:38
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jo, det visste jag redan för runt tio år sedan när jag läste Illustrerad Vetenskaps tidningen!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Forskningen gick ut på att röntga hjärnan hos kvinnan och mannen - sedan jämförde man! De kom då fram till att männen är dubbelt så kåta och rädda än kvinnor.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ex politikern Stefan Löfven sa satt skolorna är mer anpassade efter tjejer än killar här i Sverige!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Många blir då fel programmerade under sin uppväxt, se på mig till exempel - fattar nada?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Mina första 20 åren i mitt liv blev bortkastat när jag anklagade en i släkten för incest! Det är därför jag sitter här idag...
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Min mammas sida av släkten vill att jag ska dra åt helvete...
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Incest är ett djävla gift - det är jag bevis på!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Till och med filmregissören David Lynch tar upp om att incest handlar om onda andemakter!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag fick psykiska symptom i samma veva när jag anklagade en i släkten för incest våren 1990!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Sen var min styvpappa ett gift liksom min mamma! Mamma erkände i alla fall en gång att de gjorde fel mot mig under min uppväxt.
Post Reply