Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

DU tänker bara på pengar.. Du är en lögnare som inte ger tillbaka till samhället.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Skona mig - jag vann över 2 tusen kronor på roulett men tänkte att jag skulle vinna typ tio tusen kronor men spelade istället bort 2 tusen kronor istället. Så snälla - plåga mig inte med massa plågoandar.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag har räknat ut mitt liv att systemet är skyldig mig runt 6 miljoner kronor under min livstid! Systemet snodde miljoner från mig för att jag hamnade i fel X-Y-Z koordination här på planeten jorden och för att alla är psykopater.

Om ni vill så kan jag specificera mer varför jag inte fick runt 6 miljonerna kronorna i mitt liv.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Du har inte gjort dig förtjänat av dom där 2000. Om du vill ha riktiga pengar måste du jobba. Det ända du gör nu är att du livnär dig på staten som en vampyr!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nä, tack! Jag vill inte bli psykopat som alla ni andra som jobbar har blivit!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ni psykopater fungerar sen senare i livet dåligt och samt tänker dåligt vilket jag inte kommer att göra för jag är rädd om mig själv vilket ni inte är.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Skrattretande. DU är en fyllebult som inte tagit ansvar för dig själv på hundra år!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Alla skrattade åt mig för att jag blev sjuk redan som barn men nu är det mer min tur att skratta åt alla gamla som blir sjuka. Skratta bäst som skrattar sist. Har många dementa, Alzheimers, cancer med flera att se fram emot att skratta åt.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Det ända sättet du kunde häckla dig själv mer är genom att slänga dig ut för stuprännan och landa på arslet!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Kul sen att se min hämnd och upprättelse sen som är på ett andligt plan! Planeten jorden förtjänar att brinna i helvete efter mitt liv som varit.

https://www.youtube.com/watch?v=ayweg4axTKc
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Du vet att andlighet bara är påhitt för människor som inte har något i livet?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag vet att andlighet är vanföreställning eller inte. Sen vet jag att Aliens kan manipulera på telepatiskt väg och telepati är andligt.
Post Reply