Du har helt rätt. Jag dricker starköl ikväll och det är bara ett ögonblick av boost. Jag har fått nog av dödsfall.Klankedinken wrote: ↑25 May 2023, 22:42 Ibland när man redan har oro och ångest som du har haft länge fantasio så känns det som att världen är påväg att rämna. Att du har oro är ett tecken på att du behöver medicin och att du bör undvika alkohol då den förvärrar ångesten..
Jag är ledsen och säga det men du sköter inte om dig särskilt väl.
Akutenheten
Moderator: Moderator 1
Re: Akutenheten
-
- Guldmedlem
Du som är så orolig borde använda den drivkraft du har att försöka komma på rätt köl och inte köra i samma hjulspår som när du blev inskriven sist. Fattar du inte det vill jag inte stötta dig.Fantasio wrote: ↑25 May 2023, 22:52Du har helt rätt. Jag dricker starköl ikväll och det är bara ett ögonblick av boost. Jag har fått nog av dödsfall.Klankedinken wrote: ↑25 May 2023, 22:42 Ibland när man redan har oro och ångest som du har haft länge fantasio så känns det som att världen är påväg att rämna. Att du har oro är ett tecken på att du behöver medicin och att du bör undvika alkohol då den förvärrar ångesten..
Jag är ledsen och säga det men du sköter inte om dig särskilt väl.
Jag tror jag förstår. Bli inte arg på mig, men jag har svårt att ändra på mig.
Fast du har ju lyckats sluta med rökningen. Det är en förändring. 

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Tack för ditt inlägg, Krokus. Ja, slutat röka har jag ju.