Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Härligt, härligt men farligt, farligt - Björn Skifs:

https://www.youtube.com/watch?v=WHQ_dqY4ZnU
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Människor som närmar sig sex med lättja är inget för mig.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Vet inte om du någonsin har varit förälskad? Mina sex med kvinnor har alltid handlat om förälskelse i början - så det har inte varit enbart för knullandes skull.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Jag var förälskad i tonåren men jag kände samma kväll som jag blivit det att jag inte kunde hantera kärlek. Att jag inte visste vart hon var och att jag inte kunde hitta henne. Så då började jag jobba på mina känslor och min förmåga att göra bra beslut istället för att sitta och gråta eller läsa böcker som "the game".
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det är härligt att vara förälskad men det är man nog mest när man är ung för dom flesta. Sen när man är gammal så är det annorlunda.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Felet med mig när jag var ung att jag överskattade kvinnors förmåga! De kvinnor är mer intelligenta än männen men på annat sätt är männen alltid intelligentare.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Från början så går man mer på hur det känns i stunden. Jag var ganska motståndskraftig till grupptryck som ung och tränade hårt och ägnade mig åt mina intressen. När jag blev 19 år så blev en tjej förtjust i mig och ville att jag skulle bli tillsammans med henne.. jag har länge känt att saker som hänt varit misstag men som jag nu inser inte var misstag utan kanske bara en del av att vara social.. Jag har haft social autism på grund av hur jag är uppfostrad.

----------------------
Ja precis.. Jag fick höra att män använder bilden av kvinnlig perfektion för att motivera sig men att jag precis som du inser att jag får va precis lika dum som alla andra. Det är utgångspunkten att alla får vara som dom är och att den insikten är något jag fått nyligen.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18114
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Fylletråd!

Post by Krokus »

Bra av er att våga skriva om övergreppen som ni har varit med om. I många fall känner offer skam och/eller skuld efter ett övergrepp. ❤️

Felet gjordes av förövarna! Och det är förövarna som ska skämmas!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Krokus wrote: 26 May 2023, 13:16 Bra av er att våga skriva om övergreppen som ni har varit med om. I många fall känner offer skam och/eller skuld efter ett övergrepp. ❤️

Felet gjordes av förövarna! Och det är förövarna som ska skämmas!
Livet är så orättvist, det känns om alla fördelar går till förövarna :(
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Övergrepp är precis som med trauma något man helt enkelt inte är redo för. Jag har tänkt om idag och insett att det kanske handlar om andra saker än just förövaren och att det handlat om saker som skett och utvecklats under lång tid?
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

JAG VILL HA STÖRRE PENIS!
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22308
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Klankedinken wrote: 26 May 2023, 21:16 JAG VILL HA STÖRRE PENIS!
Testa Norditropinkur :shock:
"Då sade Jesus än en gång: "Jag säger er sanningen: Jag är porten ..." (Johannes 10:7)
Post Reply