Hur mår du?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 56953
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Hur mår du?

Post by Nissegossen »

memphis wrote: 01 Jun 2023, 14:32 "Vi går till stallet i stället " 🎵
https://www.youtube.com/watch?v=Dnusv0areT4
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18114
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Hur mår du?

Post by Krokus »

Geta wrote: 01 Jun 2023, 14:12 Hästtjejer har bara hö i huvudet.
Haha! Är det så illa? 🥴
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Swesanne
Talliummedlem
Posts: 5672
Joined: 18 Aug 2021, 19:19

Re: Hur mår du?

Post by Swesanne »

amandara wrote: 30 May 2023, 17:11 Jag mår bra. Men jag hade en liten minikris där med Bengt. Men nu har jag lagt det år sidan och gått vidare. Ha ha....jag kan ändå skratta åt det. Mina förväntningar asså. Och det som blev. Dum som en anka, men ankor är inte dumma - de är smarta som rävar. He he.
Vad har hänt amandara? Nu blev jag nyfiken :)
amandara
Cesiummedlem
Posts: 12917
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Hur mår du?

Post by amandara »

Swesanne wrote: 01 Jun 2023, 18:22
amandara wrote: 30 May 2023, 17:11 Jag mår bra. Men jag hade en liten minikris där med Bengt. Men nu har jag lagt det år sidan och gått vidare. Ha ha....jag kan ändå skratta åt det. Mina förväntningar asså. Och det som blev. Dum som en anka, men ankor är inte dumma - de är smarta som rävar. He he.
Vad har hänt amandara? Nu blev jag nyfiken :)
Jag skulle på dejt med Bengan igår. Men jag vet nästan ingenting om honom. Jag fick kalla fötter av hans försiktighet med ord och med att inte dela med sig av hans liv. Man får förhoppningar, men sen när man väl träffas kanske helt andra saker händer. När man känner en person mycket lite och ska träffas utifrån det. Är han lika fåordig i verkliga livet? Jag fick oro och ångest. Och avbokade mötet. Drog till med en nödlögn.

Rätt eller fel? Det kan jag inte veta. Han kan vara en fantastisk man. Men han är så satans snål med ord. Så jag backade.

Jag vet ens inte om jag verkligen vill ha en man i mitt liv. Det vill jag väl. Men jag har mina rutiner och går och lägger mig 17. De flesta män accepterar inte att dejta en sån tjej. Jag vet inte - duger jag? Man har ju inte bästa självförtroendet när det gäller dejter. Och så en rejäl dos dåliga erfarenheter på det.
User avatar
Swesanne
Talliummedlem
Posts: 5672
Joined: 18 Aug 2021, 19:19

Re: Hur mår du?

Post by Swesanne »

amandara wrote: 01 Jun 2023, 18:52
Swesanne wrote: 01 Jun 2023, 18:22
amandara wrote: 30 May 2023, 17:11 Jag mår bra. Men jag hade en liten minikris där med Bengt. Men nu har jag lagt det år sidan och gått vidare. Ha ha....jag kan ändå skratta åt det. Mina förväntningar asså. Och det som blev. Dum som en anka, men ankor är inte dumma - de är smarta som rävar. He he.
Vad har hänt amandara? Nu blev jag nyfiken :)
Jag skulle på dejt med Bengan igår. Men jag vet nästan ingenting om honom. Jag fick kalla fötter av hans försiktighet med ord och med att inte dela med sig av hans liv. Man får förhoppningar, men sen när man väl träffas kanske helt andra saker händer. När man känner en person mycket lite och ska träffas utifrån det. Är han lika fåordig i verkliga livet? Jag fick oro och ångest. Och avbokade mötet. Drog till med en nödlögn.

Rätt eller fel? Det kan jag inte veta. Han kan vara en fantastisk man. Men han är så satans snål med ord. Så jag backade.

Jag vet ens inte om jag verkligen vill ha en man i mitt liv. Det vill jag väl. Men jag har mina rutiner och går och lägger mig 17. De flesta män accepterar inte att dejta en sån tjej. Jag vet inte - duger jag? Man har ju inte bästa självförtroendet när det gäller dejter. Och så en rejäl dos dåliga erfarenheter på det.
Oj! Det låter ju spännande, men såklart ska du ju inte behöva ha oro och ångest. Var rädd om dig🌸
User avatar
MsTibbs
Rodiummedlem
Posts: 21134
Joined: 06 Sep 2021, 19:31

Re: Hur mår du?

Post by MsTibbs »

Irriterad att det tar så lång tid före de ringer 2,5 h efter antaget
In a world where you can be anything, be kind.
amandara
Cesiummedlem
Posts: 12917
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Hur mår du?

Post by amandara »

Swesanne, alla sådana grejer är sjukt stressande/ångestdrivande tycker jag. Jag vill lite känna personen jag träffar.
User avatar
wasp
Ruteniummedlem
Posts: 7844
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Hur mår du?

Post by wasp »

Mår sådär. Hade en dålig dag igår, med ångest och illamående, sjukt trött också. Varför vet jag inte, hade sovit bra i alla fall.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 56953
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Hur mår du?

Post by Nissegossen »

Bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
MsTibbs
Rodiummedlem
Posts: 21134
Joined: 06 Sep 2021, 19:31

Re: Hur mår du?

Post by MsTibbs »

Känner mig stressad… vet ej om jag hinner hem o hämta paket före skjutsen kommer?
In a world where you can be anything, be kind.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18114
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Hur mår du?

Post by Krokus »

Mår bra, men hungrig.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
amandara
Cesiummedlem
Posts: 12917
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Hur mår du?

Post by amandara »

Yah. La. Jag är en freaking cocktop. Vem är jag.....
Post Reply