Ozempic

Frågor, erfarenheter och synpunkter på olika antipsykotika och antidepressiva.

Moderator: Moderator 1

Kippis
Niobmedlem
Posts: 289
Joined: 02 Nov 2023, 08:36

Re: Ozempic

Post by Kippis »

Man borde ha köpt lite aktier i Novo Nordisk som tillverkar Ozempic och Wegovy.
User avatar
Santina
Indiummedlem
Posts: 694
Joined: 18 Nov 2021, 23:32

Re: Ozempic

Post by Santina »

Tips till dig Zoidar som är så intresserad av hälsa är poden The model health show. Han tar upp bland annat Ozempic i ett avsnitt för inte så länge sen.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23227
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Ozempic

Post by Zoidar »

Santina wrote: 22 Mar 2024, 19:45 Tips till dig Zoidar som är så intresserad av hälsa är poden The model health show. Han tar upp bland annat Ozempic i ett avsnitt för inte så länge sen.
Ok ska kolla upp det. Tack!
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36909
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Ozempic

Post by Geta »

Kippis wrote: 22 Mar 2024, 12:03 Man borde ha köpt lite aktier i Novo Nordisk som tillverkar Ozempic och Wegovy.
Det stämmer!

https://www.dn.se/ekonomi/fetmamedicine ... s-ekonomi/
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Safir
Lutetiummedlem
Posts: 1679
Joined: 24 May 2022, 18:46

Re: Ozempic

Post by Safir »

Kippis wrote: 22 Mar 2024, 12:03 Man borde ha köpt lite aktier i Novo Nordisk som tillverkar Ozempic och Wegovy.
Jag har några läkemedelsfonder i mina PPM-fonder. Medvetet val, läkemedel kommer alltid behövas och det utvecklas nya hela tiden.
Vet inte om Novo Nordisk finns med där.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23227
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Ozempic

Post by Zoidar »

Novo Nordisk gör tillväxthormon.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Post Reply