De symptom vi har/har haft

Berätta om intressanta eller ovanliga hallucinationer och vanföreställningar du haft.

Moderator: Moderator 1

User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10541
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: De symptom vi har/har haft

Post by mrsearlgray »

jag har köpt en speciell liten plastbit man sätter framför kameran på datorn som man kan dra fram och tillbaka för att blockera kameran eller inte. :lol:
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: De symptom vi har/har haft

Post by Fantasio »

Antingen är det hallucination, eller så är det verklighet, joxet jag har i mitt huvud. jag känner för att ringa AE och gråta ut. Jag som hade bespetsat mig på en toppenkväll med massor med starköl. Istället hör jag röster och känner av mitt hierta. jag började må sämre för en stund sedan när jag öppnade min första öl. Borde sluta dricka och gå och lägga mig, jag vet. Ska jag göra ett polisärende av det hela, eller ej, det är frågan. Jag vill inte få hjärtinfarkt, jag är inte färdig med mitt liv. Stesolid vågar jag inte ta, då jag snart fått i mig två 6,8:or.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: De symptom vi har/har haft

Post by Leakim97 »

Det låter jobbigt. Sömn kanske är det bästa
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: De symptom vi har/har haft

Post by Fantasio »

Jag börjar tvivla på att det jag upplever är verkligt. Köpte två skivor med loyalist-musik. "South Armagh militia" och "East Belfast sharpshooters". Jag har dragit på mig katolikernas vrede, men bryr mig inte så mycket. "The troubles" är inte över, båda sidor hatar varandra med en outsinlig energi.
Post Reply