Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nej, jag ändrade mig igen - för jag vågar inte att äta så syrenivån sjunker till dödsångest! Jag är hungrig men vägrar att äta. En te kaka med skinkost blev det bara idag.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Himla tur att jag inte åt någonting när jag var sugen för min puls är väl bra men syrenivån är åt helvete. Skulle jag ätit så hade hjärtat tagit stryk och jag hade haft ännu värre helvete än nu. Två mackor på två dygn - är vad jag kunnat äta för jag är berusad. Har mat hemma men jag vågar inte äta när jag är berusad för äter jag så får jag låg syrenivå och värsta dödsångesten på köpet - det är inte värt att äta då.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25481
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Fylletråd!

Post by Leakim97 »

Äntligen fredag igen
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jo, men jag längtar till nästa vecka i stället för då får jag skattepengar!

Annars, åt Blå mögelost med kex - och det var inte så gott den här gången? Antingen köpte jag fel Blå mögelost eller så har mina smaklökar förvrängts på grund av alkohol.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag har tänkt om igen vad jag ska göra för mina skattepengar som kommer nästa vecka! Jag ska supa, spela och köpa cigaretter för pengarna. Vinner jag på spel så kanske jag unnar mig att köpa prylar och sådant som behövs - annars inte. Sen ska jag inte ge ens huvudvärkstablett till den som har huvudvärk.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag har varit ganska snäll och generös i mitt liv men nu vill jag inte vara det längre!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

"Det enklaste sättet att ta ut pengar är att använda uttagsautomater. I dem kan du ta ut upp till 4 000 kronor per gång och högst 12 000 kronor under en fyradagarsperiod. För omyndig gäller 1 000 kr per uttag, max 3 000 kr under en fyradagarsperiod. Du hittar närmaste automat via kartan på Bankomats webbplats".

"Google"

Då ska jag ta ut 12 000 kronor i kontanter samma dag som jag får skattepengarna!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag gör detta för jag kan inte ha pengar på mitt bankkonto en längre tid för när jag är full så kanske jag spelar eller köper onödiga saker!
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12944
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Jag kan vara god man. Swisha alla pengar.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nej, utan jag vill vara en dålig man! I Am Bad! :D

Jag hade en kontaktperson när jag var inlagd på psyket och han hade hand om mina pengar när jag var 18–20 år gammal. Fick veckopeng då. Dom på psyket körde med mig: - "Gör du inte det här så får du inte veckopeng och gör du inte det här så får du ingen permission och gör du inte behandlingen så får du inte det ena eller det andra och så vidare.". Så höll dom på med mig hela tiden! Aldrig någon ska styra mig någon mer gång sen dess.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det enda jag är tvungen att göra idag är att ta injektionen varannan vecka på Öppen Psyk! Det får räcka.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

"Fakta: Så använder vi skatteåterbäringen:

1. Sparande, 54 procent

2. Mat, hushållsutgifter, 16 procent

3. Resor, 15 procent

4. Upplevelser, t.ex. restaurangbesök, konserter, spa etc, 13 procent

5. Betala skulder/lån, 9 procent

Undersökningen genomfördes av Novus på uppdrag av Svea Bank, där 1022 personer mellan 18 och 79 år intervjuades.".

"Nyhet"
Post Reply