Världsläget

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23277
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Världsläget

Post by Zoidar »

Geta wrote: 14 Apr 2024, 21:22 Ja, prins Charles hade inte släppt kontakten med Camilla, när han gifte sig med Diana.
En väns pappa berättade när han blev dement att han varit förlovad med en annan kvinna än min väns mamma.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58343
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Världsläget

Post by Nissegossen »

Zoidar wrote: 14 Apr 2024, 21:32
Geta wrote: 14 Apr 2024, 21:22 Ja, prins Charles hade inte släppt kontakten med Camilla, när han gifte sig med Diana.
En väns pappa berättade när han blev dement att han varit förlovad med en annan kvinna än min väns mamma.
För att hårdra det var prins Charles horkarl
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23277
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Världsläget

Post by Zoidar »

Varför måste Israel ge igen mot Iran? Detta påminner om bråk på skolgården. Är det barnrumpor som styr?
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36983
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Världsläget

Post by Geta »

Varför var Hamas tvunget att angripa Israel 7 oktober. Palestinierna har röstat fram Hamas som regering.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23277
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Världsläget

Post by Zoidar »

Geta wrote: 15 Apr 2024, 11:57 Varför var Hamas tvunget att angripa Israel 7 oktober. Palestinierna har röstat fram Hamas som regering.
Kan inte förvänta sig något annat från Hamas. De är barbarer. Israel däremot är civilicerade, eller ska vara.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36983
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Världsläget

Post by Geta »

Det kommer att bli en mardröm när Eurovision sänds från Malmö. Där är det så många som hatar israeler.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36983
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Världsläget

Post by Geta »

Det handlar om Israels utplånande. Det är Iran som står bakom Hamas.

https://www.gp.se/ledare/bakom-hamas-hi ... ec8789858a
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36712
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Världsläget

Post by memphis »

Geta wrote: 16 Apr 2024, 08:18 Det kommer att bli en mardröm när Eurovision sänds från Malmö. Där är det så många som hatar israeler.
Får Ryssland vara med i Eurovision?
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36983
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Världsläget

Post by Geta »

Ryssland står bakom Iran.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Post Reply