Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Sen gjorde jag Egna Rader - 199 rader/kronor på Europatipset!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nej, tipskupongerna är körda - så jag lägger ner för ikväll!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Har nu förläng min timerbox så det blir längre tidsintervall mellan rökning av cigaretter, så jag kommer att röka ett paket per dag i stället för två paket Prince. Motsvarar då en kostnad runt 2500 kronor/månaden i stället för runt 4–5 tusen kronor/månaden. Timerboxen håller mig i schack får jag säg men frågan är om jag kan hålla världen i schack lika bra när jag ska röka mindre cigaretter!?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Tog Lavendel (eterisk olja) spa bad förut och som vanligt känns det lite bättre efteråt - blir mer lugn efter badet.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag har varit mer eller mindre chockad hela tiden efter alla krascher jag har gått igenom och går igenom än idag.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Häromkvällen när jag sov så sov jag i vaket tillstånd - jag var förälskad i någon men jag vet inte vem det var som jag kramades med!? Om det var en demon eller nåt - det vet jag inte heller? Hursomhelst, när jag plötsligt öppnade mina ögon så såg jag någonting märkligt i sovrummet. Det var som mellan taket och väggen sipprade in ljussken - typ, 10 dimensionen eller nåt sådant och sen lite senare så stängdes det mellan taket och väggen så det inte kom in mer ljus. Mycket märklig upplevelse - tror jag ska någon dag teckna/måla fram den bilden som jag såg.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Antar att det beror på när man är psykiskt stressad så händer det väl konstiga saker när man känner sig psykiskt pressad!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag kan inte sova fast jag är trött! Det är som om jag har telepatiska förbindelser med andra som sover och drömmer - hör deras tankar i drömmarnas land om jag får uttrycka mig så. Det är jobbigt att tro och tänka så. Nästan som om Freddy Krueger på ett sätt finns på riktigt!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Mår dåligt så jag tröstäter chips, godis, choklad och halstabletter samt sen köpte jag en stor Coca-Colaflaska. Sällan jag gottar mig åt sådant men nu gjorde jag det.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

"Varför Tröstäter vi?
– ”Tröstätande” är alltså ett beteende vi tar till för att hantera eller stå ut med obehagliga känslor eller tankar som till exempel oro, ledsenhet eller ångest. Kärnan i det vi kan kalla för tröstätande är därmed att det är ett beteende som fyller funktionen att lindra, ta bort eller stå ut med något obehagligt.5 aug. 2014".

"Google"
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Varit nykter i några dagar men senare idag ska jag dricka folköl och kanske lyssna på musik!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Mår bättre nu när jag fick några folköl och nu när jag lyssnar på denna för jag hade den som musikhallucination för en stund sen så därför;

Michael Jackson - Who Is It (Official Video):

https://www.youtube.com/watch?v=PfrV_6yWbEg
Post Reply