Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Är fortfarande bara bra.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Bra, är nu inte trött
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Bättre nu när jag äter glass.
Gör som Nissegossen- glass morgon, middag, kväll.
Den som tvingas ut i vildskog
ser med nyfödd syn på allt,
och han smakar tacksam
livets bröd och salt.
Karin Boye
ser med nyfödd syn på allt,
och han smakar tacksam
livets bröd och salt.
Karin Boye
Rädd! Skitkundalini!
"Gläd er med dem som är glada, gråt med dem som gråter." - Romarbrevet 12:15
- Hercules723
- Ruteniummedlem
Alltid! Det är som att fråga om det är varje dag jag har schizoaffektiv sjukdom. Kundalini är en energisjukdom.
- Hercules723
- Ruteniummedlem
Jaha! Det hade jag inte fattat, utan det är först nu! Har du pratat med psykiatrin om detta och i så fall vad säger dem?!
Förstår det inte är lätt att förstå om man inte själv upplevt det. En vän som också hade problem med kundalini kunde inte gå på bio pga. detta. På den tiden trodde jag det var rent psykologiskt, men har annan uppfattning idag.Hercules723 wrote: ↑29 Apr 2024, 23:45 Jaha! Det hade jag inte fattat, utan det är först nu! Har du pratat med psykiatrin om detta och i så fall vad säger dem?!
Vården säger väldigt lite om det. De säger bara "Jaha!" eller "Det är inget vi är insatta i". Sen fokuserar de mer på de symtom jag har som ångest som jag fått SSRI för. Det hjälper, men problemet kvarstår.
Ursäkta jag tjatar om kundalini. Det är bara frustrerande att ha en osynlig sjukdom. Ja, det vet du nog hur det är.
- Hercules723
- Ruteniummedlem
Ingen fara! Det var jag som frågade.
Jag är nog inte till någon hjälp, då jag knappt förstår vad det innebär.
Edit: ska söka runt lite på nätet om det och fråga ChatGPT
Jag är nog inte till någon hjälp, då jag knappt förstår vad det innebär.
Edit: ska söka runt lite på nätet om det och fråga ChatGPT
Tack för att du vill hjälpa till Hercules! Jag kanske skulle fråga AI hur man får kundalini att "släckas".
Jag frågade AI. Fick några olika metoder som jag tror snarare kommer förvärra än förbättra. Vågar inte riskera det iaf. De tipsen du fick som jag tycker va bra är "hälsosam kost" och "jordning". De gör iaf inte saken värre.
Jag frågade AI. Fick några olika metoder som jag tror snarare kommer förvärra än förbättra. Vågar inte riskera det iaf. De tipsen du fick som jag tycker va bra är "hälsosam kost" och "jordning". De gör iaf inte saken värre.