ska förklara vissa saker i karsudden avd 63

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Post Reply
killet08
Magnesiummedlem
Posts: 27
Joined: 17 Dec 2023, 08:23

ska förklara vissa saker i karsudden avd 63

Post by killet08 »

Görgen ställer sig upp visar upp sin kropp och säger såhär bra ser jag ut trots min ålder alltså säger r han något på en skada som psykiatrin förstört min kropp.

Wiliam i sin tur frågar sig vad jag glor på och säger sluta glo på en skda som gör att jag glor för att jag har ofrivilliga rörelser i huvdet och dessutom märker själv att han glor och får frågor om jag är ledsen.

Tilda i sin tur säger att hon inte vill lyssna på att jag vill skada någon trots att jag inte sagt det heller utan bara jamförde att de skador jag fått av medeciner inte går att jamföra med vad man kan göra för vissa skador på andra och samtidigt som hon sa så så begick hon i praktiken mord för hennes system leder till att någon inom den inhumana psykiatrin tar livet av sig.

Sara i sin tur sa att nu gjorde du det jobbigt för mig när du inte vill berätta vem du frågade vem du ville visa ditt kön för.

Johan i sin tyr sa att jag inte svimmade när jag hade scizordinol och när jag sa kolla det i journalen. sedan när jag gick ut ur rummet sa jag till madicken kan du kolla i jouanrlen så det inte blir missförstånd eller lögn och det vägrade hon. 2 vewckor senare besannades min tro johan har alltså inte nämnt om svimning bara nämnt när jag hade medeciner efter datum.

Joahn i sin tur påstår att jag slutade gå ut utan anledning när jag egentligen förbjöds för jag äter dåligt och sedan slutat gå ut helt.

MAdicken i sin tur påstår samma sak trots att hon var med i mötet.

Madicken i sin tur har svårt att förstå enkla saker som jag förklarar och säger nu förståe jag inte vad du menar.

Wiliam och tilda i sin tur diskriminerar mig och säger att jag ska gå självmant och säga till att jag inte vill äta.

Vaien i sin tur skrattar och frågar sig måste du gå och säga att du inte ska äta samtidsigt som wiliam gick förbi vajen och inte gjorde samma sak mot hoonom när han inte ville äta.

Johan i sin tur säger att jag är underviktig men samtidisgt skriver på papper att jag är överviktig.

Johan i sin tur säger att jag inte har medeciner längre och bortser och t.o.m verkar inte se enbart de synliga skador som bröst förutom alla andra som inte syns trots att de syns tydligare genom att läsa viktskiften och vad han själv skriver.

Ludvig i sin tur erskänner att systemet fungerar så och använder mördare som inte kan släppas ut alltså låser man oskyldiga och funktionhindrade för att några få mördare sitter i det gör att mördare begår mord med läkarnas och systemets utföranden genom självmord och medeicndska skador som jag beskrivit tidigare.

Det är toppen på ett isberg jag orkar inte skriva mer.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12862
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: ska förklara vissa saker i karsudden avd 63

Post by zoegas »

Hur många är ni där?
Post Reply