Akutenheten

Skriv här vad du tycker.

Moderator: Moderator 1

User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12862
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Akutenheten

Post by zoegas »

Tjoho. Nu vann jag hundra kronor av Geta. Hon trodde du åkt till Thailand och köpt dig en fru.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17877
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Akutenheten

Post by Fantasio »

Tack, Amandara. Ska nog titta lite på Netflix innan jag åker tillbaka till sjukan,
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17877
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Akutenheten

Post by Fantasio »

zoegas wrote: 30 Apr 2024, 13:09 Tjoho. Nu vann jag hundra kronor av Geta. Hon trodde du åkt till Thailand och köpt dig en fru.
Ja, det vore något ,det... :)
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23773
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Akutenheten

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 30 Apr 2024, 13:01 Jag är hemma på permission. Tog en tid innan jag fick en. Ska fråga om ny permis torsdag eller fredag, då blir det mötesplatsen. Efter tolv dagar utan injektion fick jag den ånyo tillsammans med Cisordinol depot o Stesolid i spruta. Visste inte att den fanns på spruta.
Jag var rädd att du hade fått hjärtinfarkt Fantasio. Kul att se dig i full vigör! :)
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37480
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Akutenheten

Post by Geta »

Fantasio,

Har du fått någon utredning om din rygg?
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17877
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Akutenheten

Post by Fantasio »

Leden om jag skrämde upp dig, Zoidar. Jag nämnde ryggproblemet för en skötare och hade berättat om ryggen vid ett tidigare vårdtillfälle. Jag får söka vård på nytt på vc skulle jag tro. Jag har inga glasögon att se med så lika bra att jag inget försöker skriva.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23773
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Akutenheten

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 30 Apr 2024, 14:36 Leden om jag skrämde upp dig, Zoidar. Jag nämnde ryggproblemet för en skötare och hade berättat om ryggen vid ett tidigare vårdtillfälle. Jag får söka vård på nytt på vc skulle jag tro. Jag har inga glasögon att se med så lika bra att jag inget försöker skriva.
Det är lugnt Fantasio. Bara kul att se att du är tillbaka.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17877
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Akutenheten

Post by Fantasio »

:) Tack så mycket. Nattpermis i helgen kanske?
Post Reply