Vad drömde du i natt?

Moderator: Moderator 1

User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24284
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

Kom på att jag drömde jag skulle köpa ett Millenium Falcon. Det visade sig dock inte vara retro, utan nyproducerat. Inget köp m.a.o.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6786
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Drömde att jag hade shoppat loss online för runt 300K i byggmaterial. Det levererades hem till mig men jag hade inget minne av att jag hade handlat det.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19118
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

Drömde att jag hade ett par nya Converseskor. De var snygga. Minns däremot inte hur de såg ut. Haha!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6786
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Drömde om Jeff Bezos, som berättade att Amazon var en bluff. :o
User avatar
zoegas
Osmiummedlem
Posts: 13140
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Vad drömde du i natt?

Post by zoegas »

Hercules723 wrote: 16 May 2024, 16:17 Drömde om Jeff Bezos, som berättade att Amazon var en bluff. :o
Ja, för dem som jobbar där. :shock:
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6786
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

zoegas wrote: 16 May 2024, 16:49
Hercules723 wrote: 16 May 2024, 16:17 Drömde om Jeff Bezos, som berättade att Amazon var en bluff. :o
Ja, för dem som jobbar där. :shock:
Jag bor hellre i tält året runt och äter konserver än jobbar för Amazon. :geek:
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19118
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt drömde jag att jag filade mina fötter. Gud vad spännande...
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24284
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

Krokus wrote: 17 May 2024, 09:54 I natt drömde jag att jag filade mina fötter. Gud vad spännande...
:D
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19118
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

Dröm 1: jag var i USA med en kompis. Jag badade i ett badkar och kompisen gjorde något annat i badrummet, sminkade sig kanske. Efter en stund sa jag till kompisen att gå ut eftersom jag behövde gå på toa. Hon var långsam. Tyvärr hann jag inte till toaletten utan blödde mensblod på golvet som jag sedan klev i. Kompisen skrattade åt mig.

Dröm 2: jag tappade flera par örhängen. Letade febrilt efter dem.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24284
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

Glömde påminna klient om vår träff. Han glömde givetvis komma. En vän fyllde år. Letade febrilt på FB om jag hade grattat honom

Drömde att en tjejbekant satte sitt ansikte intill mitt, kind mot kind. Framgick aldrig om hon var kär i mig. Kändes väldigt bra iaf.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24284
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

Skulle på militärtjänstgöring i tyskland. Tydligen skulle jag va en soldat till häst. Jag sa att det går inte för jag är oberäknelig pga. psykossjukdom. De blev inte övertygade.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6786
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Jag hade bilat genom hela Europa, av nån anledning. Sista hundra milen hem var det KSI som körde. Han lyckades köra ut för ett stup, men landningen var "smooth" ändå.

Dröm 2: Somnade om och drömt om Mike Tyson, han var arg och jag skulle ha spikigt hår och sedan säga att jag inte vill träffa folk som vill gå på restaurang med mig. Lite av en mardröm var det :lol:
Post Reply