Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Klassas nästan som hemfridsbrott!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Skrev SMS meddelade till min mamma som ångrade att hon födde mig liksom min pappa och de ska verkligen se en dag att de ångrade att de födde mig!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag vill säga att jag väldiga inre konflikter när det gäller min mamma och ,om pappa som jag aldrig har träffat - det kan jag inte hjälpa!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

De ska stå för sitt kast en dag - någons huvud måste rulla någon gång!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Att inte ha en mamma eller pappa som bryr sig - tror fan att det kommer gå åt helvetet! Det har jag sett till med en komet/sten!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Äsch - sorry, jag bryr mig faktiskt inte om min mamma och pappa! Jag slapp/slipper ta hand om dom nu när dom är gamla för att de inte tog hand om mig när jag var barn. Blev i alla fall illa behandlad så jag kunde även varit utan min mamma med när jag var barn.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag var nog för intelligent för att känna att ha en mamma och pappa i mitt liv! Så jag var nog på ett sätt som Alexander i filmen;

A Clockwork Orange | Trailer | Warner Bros. Entertainmen:

https://www.youtube.com/watch?v=T54uZPI4Z8A
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Man behöver på ett sätt ingen mamma eller pappa i dagens system som förr i tiden! Frågan är om föräldrar ens behöver ha barn i dag?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag gick inte på den lätte att skaffa barn i mitt som de flesta gjorde - det är jag så mycket tacksam till!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Vilket värdelöst liv jag hade haft om jag hade barn i mitt liv - det kunde/kan jag räkna ut!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Annars, är tacksam för Viska för jag fick måla egen bild av mig själv!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag har räknat ut att jag har haft mycket bättre liv än de flesta i mitt liv! Jag har bara njutit och haft det bra på ett sätt.
Post Reply