Vad drömde du i natt?

Moderator: Moderator 1

User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19174
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt drömde jag en mysig dröm om min sambo. Trevligt!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13489
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Vad drömde du i natt?

Post by amandara »

Jag drömde att ett av mina syskonbarn blev intvingad i gängkriminalitet. Jag vaknade och grät.
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18104
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Fantasio »

Jag drömde att jag åkt tillbaka till 70-talet. Var i krokarna av min förra lägenhet. Gick in i pizzerian som låg där förut och det såg helt annorlunda ut.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19174
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

Jag klippte av mitt långa hår, hade tydligen tröttnat på att ha långt hår. Ville tydligen färga det också. :shock:
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19174
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt drömde jag att jag tappade en tand. Jag tjatade på sambon om att köra mig till tandakuten vid Fridhemsplan, men vi kom aldrig i väg.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24498
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

Vi var ett helt gäng som skulle spela spel. Vi skulle köpa något spel vi skulle kunna turnera i. Jag hittade ett fantasyspel för 1800kr, men det var inget bra spel för så många som vi var. Sen skulle vi vara i en barndomsväns stuga.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
1Dave
Tuliummedlem
Posts: 3776
Joined: 17 May 2021, 00:01

Re: Vad drömde du i natt?

Post by 1Dave »

Zoidar wrote: 25 May 2024, 11:51 Vi var ett helt gäng som skulle spela spel. Vi skulle köpa något spel vi skulle kunna turnera i. Jag hittade ett fantasyspel för 1800kr, men det var inget bra spel för så många som vi var. Sen skulle vi vara i en barndomsväns stuga.
Får mig minnas svunna tider, vi var några stycken som rollspela och spelade Magic the Gathering
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24498
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

1Dave wrote: 25 May 2024, 15:56
Zoidar wrote: 25 May 2024, 11:51 Vi var ett helt gäng som skulle spela spel. Vi skulle köpa något spel vi skulle kunna turnera i. Jag hittade ett fantasyspel för 1800kr, men det var inget bra spel för så många som vi var. Sen skulle vi vara i en barndomsväns stuga.
Får mig minnas svunna tider, vi var några stycken som rollspela och spelade Magic the Gathering
Spelat D&D och Mutant?
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24498
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

Att jag hälsade på en tidigare mr Olympia. Vi jämförde vaderna. Sen så köpte jag kosttillskott via banköverföring. När jag kom hem tog jag anabola i pillerform. Två olika sorters piller. Det var någon maskin som la pillerna på golvet, så plockade jag upp dem. Men ville inte ta för många. Tog man över fem fanns risken att må dåligt.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
zoegas
Osmiummedlem
Posts: 13279
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Vad drömde du i natt?

Post by zoegas »

Zoidar wrote: 26 May 2024, 09:00 Att jag hälsade på en tidigare mr Olympia. Vi jämförde vaderna. Sen så köpte jag kosttillskott via banköverföring. När jag kom hem tog jag anabola i pillerform. Två olika sorters piller. Det var någon maskin som la pillerna på golvet, så plockade jag upp dem. Men ville inte ta för många. Tog man över fem fanns risken att må dåligt.
Vem hade snyggast vader då?
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19174
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt gick jag i skolan (osäker på vilken nivå) och jag hade med min förra hund till skolan. Jag frågade läraren om hunden fick vara med i klassrummet och det fick han om han höll sig på golvet. Åh... Fin dröm. ❤️
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24498
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

zoegas wrote: 26 May 2024, 10:46
Zoidar wrote: 26 May 2024, 09:00 Att jag hälsade på en tidigare mr Olympia. Vi jämförde vaderna. Sen så köpte jag kosttillskott via banköverföring. När jag kom hem tog jag anabola i pillerform. Två olika sorters piller. Det var någon maskin som la pillerna på golvet, så plockade jag upp dem. Men ville inte ta för många. Tog man över fem fanns risken att må dåligt.
Vem hade snyggast vader då?
Hans var större ... vaderna alltså. :D
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
Post Reply