Hur träffa en kvinna?

Om problem med samlevnad och att hitta en partner.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18329
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Fantasio »

Damen från avdelningen har ringt mig två gånger idag, eller om det var tre. Är det hennes sjukdom som gör att hon blir så "på"? Jag tror inte att jag är intresserad av ett förhållande. Är oduglig på kärlek.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25935
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Leakim97 »

Man kan vara så "på" utan sjukdom eller med sjukdom. Skulle inte tro att det har med det att göra, men man vet aldrig.
User avatar
Inwatto
Silvermedlem
Posts: 1876
Joined: 08 Jul 2021, 18:14
Location: Skåne

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Inwatto »

https://www.youtube.com/shorts/ehY8-OlZEXY

Ja, vad ska man säga till en kvinna i en bar för att imponera på henne?
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38757
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by memphis »

Med lite smicker kommer man långt.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24855
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 23 May 2024, 21:07 Damen från avdelningen har ringt mig två gånger idag, eller om det var tre. Är det hennes sjukdom som gör att hon blir så "på"? Jag tror inte att jag är intresserad av ett förhållande. Är oduglig på kärlek.
Vad är det du inte gillar med damen som ringer dig? Är det kanske så att du är lite rädd för det okända?
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18329
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Fantasio »

Zoidar wrote: 04 Jun 2024, 15:54
Fantasio wrote: 23 May 2024, 21:07 Damen från avdelningen har ringt mig två gånger idag, eller om det var tre. Är det hennes sjukdom som gör att hon blir så "på"? Jag tror inte att jag är intresserad av ett förhållande. Är oduglig på kärlek.
Vad är det du inte gillar med damen som ringer dig? Är det kanske så att du är lite rädd för det okända?
Jag är rädd för att hon ska anklaga mig för våldtäkt som hon gjorde på avdelningen en gång.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24855
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 04 Jun 2024, 19:29 Jag är rädd för att hon ska anklaga mig för våldtäkt som hon gjorde på avdelningen en gång.
Ajdå! Inget vidare.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
zoegas
Osmiummedlem
Posts: 13424
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by zoegas »

Fantasio wrote: 04 Jun 2024, 19:29
Zoidar wrote: 04 Jun 2024, 15:54
Fantasio wrote: 23 May 2024, 21:07 Damen från avdelningen har ringt mig två gånger idag, eller om det var tre. Är det hennes sjukdom som gör att hon blir så "på"? Jag tror inte att jag är intresserad av ett förhållande. Är oduglig på kärlek.
Vad är det du inte gillar med damen som ringer dig? Är det kanske så att du är lite rädd för det okända?
Jag är rädd för att hon ska anklaga mig för våldtäkt som hon gjorde på avdelningen en gång.
En röd flagga det där.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25935
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Leakim97 »

Varför skulle hon anklaga dig för våldtäkt om du inte gjort någonting alls? Låter helskumt
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19390
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Krokus »

Hon kanske har vanföreställningar om Fantasio. :eh:
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Post Reply