När behöver du Viska som mest?
Moderator: Moderator 1
Re: När behöver du Viska som mest?
Ja det såklart..
Viska är min räddning på psyket. Jag går ut och röker varje hel halvtimma; Halv åtta, halv nio och så vidare. Sätter mig på sängkanten och surfar in på Viska och vips så har lite tid förflutit. Jag behöver Viska som mest när jag är inlagd, även fast det bara blir lite skrivet, då det är bökigt att surfa på mobilen.
Värsta skräcken om Viska lades ner. Litar på att Richard driver sajten hela vägen in på ålderdomshemmet.
Jesus sade: "Han har sänt mig att utropa frihet för de fångna och syn för de blinda, att ge de förtryckta frihet och förkunna ett nådens år från Herren " - Lukas 4:18-19
Jag vet inte när jag behöver viska som mest. For goods and bads. Viskaenklaven är en del av min livstillvaron sedan många år tillbaka. Tack till er alla, för att ni är ni. Delar gott som ont.
På Viska behöver man inte dölja att man är psykiskt sjuk.
Jag mår bra av att skriva, finner det lugnande. Jag snittar drygt 15 inlägg per dag. Hade jag inte Viska skulle det bli tomt.
Jag har Viska som min rutin.
Jag sa till tandhygienisten att jag har schizofreni - hon ”krävde svar” på varför jag har de mediciner jag har. Det kunde hon väl för fanden räknat ut själv. Schizofreni, bipolär, schizoaffektiv samma samma. Kändes inte som att hon tog det på ett bra sätt. Jag kanske skulle ha sagt att jag är en nåjd istället? ;)
Jag brukar säga att jag har psykossjukdom. Exakt vad jag har vet nog ingen.
Jesus sade: "Han har sänt mig att utropa frihet för de fångna och syn för de blinda, att ge de förtryckta frihet och förkunna ett nådens år från Herren " - Lukas 4:18-19
Jag med. Säger att jag har psykossjukdom. Det är iaf inget skällsord.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)