Vad drömde du i natt?

Moderator: Moderator 1

Hercules723
Hafniummedlem

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Drömde jag var dataspelsutvecklare. :)
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Drömde jag och mina bröder skulle skicka en sista hälsning till min döde vän och att min kusin skulle leverera meddelandet. Men hon tyckte att jag skulle skicka min egen hälsning först via henne. Det gjorde jag, sedan ville inte min kusin att vi skulle skicka en gemensam hälsning. Jag blev arg. Det var ju hon som sagt att jag först skulle skicka en egen hälsning.
Jesus sade: "Han har sänt mig att utropa frihet för de fångna och syn för de blinda, att ge de förtryckta frihet och förkunna ett nådens år från Herren " - Lukas 4:18-19
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

drömde bara om en begagnad kamera jag kollar på... drömde liksom att jag använde den till YouTube. det var roligt...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

I natt gick jag i gymnasiet och det var idrott på schemat. Vi hade en lek som heter Kryssarkungen. Det gick inte så bra för mitt lag.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Inwatto
Terbiummedlem

Post by Inwatto »

Drömde jag skulle redovisa ett skolarbete. Innan vi hann börja, kom det några och tog över situationen. De satte bl a upp en Guds-närvaro-mätare. Den stod på det röda fältet och jag tänkte att det berodde på att jag satt nära. Det blev ingen redovisning. Ämnet vi hade valt, var över sedan i fredags...
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

I natt tävlade jag i dressyr med ett engelskt fullblod. Det var jättekul!

I verkligheten har jag tänkt ta en lång paus från dressyrtävling. Det var länge sedan det var roligt.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

I natt var jag och en kompis på Arlanda. Hon "gömde" sina väskor under en bil. Jag sa till henne att någon kommer att ta dem om de ligger där, men hon brydde sig inte, haha. Sedan gick vi mest omkring på flygplatsen. Vet inte var vi var på väg. :eh:
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Hållit på med skolarbete flera nätter.
Jesus sade: "Han har sänt mig att utropa frihet för de fångna och syn för de blinda, att ge de förtryckta frihet och förkunna ett nådens år från Herren " - Lukas 4:18-19
Hercules723
Hafniummedlem

Post by Hercules723 »

Jag sov så bra, så jag minns ej. Som en stock helt enkelt.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

I natt klättrade min förra hund i ett träd. Jag var ute på promenad med honom, men jag glömde mina skor i tvättstugan.
Hercules723
Hafniummedlem

Post by Hercules723 »

Jag gick med i sekt när man skulle äta nyttigt hela tiden. Inga burgare och fries. Och i drömmen, hade jag "drömt" vilken sträcka jag skulle gå vid ett tillfälle. Minns ej allt om vad det rörde sig om men i drömmen gick i gymnasiet.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

I natt tappade jag fem tänder. Jag försökte sätta tillbaka dem och åkte sedan till tandläkaren. Hon skulle sätta in stift eller något och hon sa att jag måste dra ner på läsken. Jag dricker inte läsk särskilt ofta. Då ändrade hon sig och sa att jag måste sluta äta choklad. :cry:
Post Reply