Privatekonomin

Om problem och framgångar i arbetslivet och utbildning samt ekonomiska problem.

Moderator: Moderator 1

Hercules723
Ruteniummedlem

Re: Privatekonomin

Post by Hercules723 »

Läste att VisitUmea.se, haft hela 15 miljoner i omsättning. Det är många miljoner mer än jag hade trott.
Tänk att göra en sån sajt för en stor stad i USA. Skulle kunna omsätta 200 miljoner! :)
Safir
Lutetiummedlem

Post by Safir »

Jag har fått rätt mycket stiftelsemedel så har ovanligt mycket pengar. De är ju till för att köpa vissa saker + ha sommarupplevelser men jag prokrastinerar och det blir inte av. Har iaf köpt kläder och skor. Bara resten kvar.
mrsearlgray
Guldmedlem

Post by mrsearlgray »

Safir wrote: 09 Jul 2024, 17:51 Jag har fått rätt mycket stiftelsemedel så har ovanligt mycket pengar. De är ju till för att köpa vissa saker + ha sommarupplevelser men jag prokrastinerar och det blir inte av. Har iaf köpt kläder och skor. Bara resten kvar.
Skönt att höra safir!
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Geta »

Sverige har näst minst fattigpensionärer i Europa efter Luxemburg som är etta. Garantipensionen har hjälpt upp det. Vänsterpartiet vill höja pensionen. Ungdomar i Sverige vill inte det.
Det är skimmer i molnen och glitter i sjön, det är ljus över stränder och näs och omkring står den härliga skogen grön bakom ängarnas gungande gräs. Fröding
Post Reply