Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Jag kan bara dricka folköl! För jag blir psykiskt förståndshandikappad om jag dricker starkare drycker. Minns när jag drack tio drinkar White Russia för ett antal år sedan - fy fan vad hemskt det var. Till och med Putin blev arg - tror jag!
Men det är skönt att dricka öl för att sjunka lite så blir kvinnorna kåta på en!
Annars, tycker att John Silver cigaretter är godare så jag kommer att köpa dom i stället - synd bara att dom inte har långa.
Fy fan - jag måste vänta 15 minuter innan plåtasken öppnas för jag har ställt in timern på en cigg i timmen!
Glöm inte vad jag skrev:
"Hon påstår att Putins kärnvapen är större hot en rökning. Men som sagt, jag har haft deals med Aliens på telepatiskt väg. Deal är deal och slutar jag att röka cigaretter så sker kärnvapen/atombomb. Jag håller världen i schack så länge jag röker cigaretter så därför borde jag få gratis cigaretter utav försvarsmakten - jag menar allvar! En dag sitter jag utan cigg på grund av fjuttig sjukersättning - ha då själv att skylla världen. Jag vet hur djävulen arbetar så jag vill bara varna er. Det är inte så enkelt i andevärlden när jag pratar om andevärlden.".
"Hon påstår att Putins kärnvapen är större hot en rökning. Men som sagt, jag har haft deals med Aliens på telepatiskt väg. Deal är deal och slutar jag att röka cigaretter så sker kärnvapen/atombomb. Jag håller världen i schack så länge jag röker cigaretter så därför borde jag få gratis cigaretter utav försvarsmakten - jag menar allvar! En dag sitter jag utan cigg på grund av fjuttig sjukersättning - ha då själv att skylla världen. Jag vet hur djävulen arbetar så jag vill bara varna er. Det är inte så enkelt i andevärlden när jag pratar om andevärlden.".
Jag tror inte att jag kan hålla världen i schack med så få cigaretter - i framtiden! Försvarsmakten måste hjälpa mig på något sätt.
Fattar ni inte att jag har genomskådat hela systemet och vet att Aliens finns?
Stackars dom som vill tänka för systemet gillar inte om man stannar upp och tänker!