Vad skulle ni ha för podcastmanuskript ni som är intresserad? Alltså vilket ämne skulle ni vilja att det handlade om i så fall? Jag har tänkt mycket på olika ämnen som jag skulle vilja ta upp i inspelning och det är bland annat följande:
1. Mammor som ångra att de födde sina barn och varför!? Hade varit intressant att veta mer om det. Tror att många kan vara det.
2. Föräldrar som dödar sitt/sina barn och varför!? Läser då och då i nyheterna eller ser i dokumentärer om att sådana fall händer årligen även här i Sverige. Hade varit ett intressant ämne att veta mer om.
3. Barn som dödar sin mamma eller pappa eller både och - och varför!? Samma där om att det står det i nyheterna att det händer även i Sverige då och då. Extra intressant hade varit för mig att veta mer om det.
Jag ville göra en dokumentärfilm om mig med titeln: - "I Huvudet På En Kepsad!" för några år sedan men allt rann ur sanden med det projektet också. Enda jag har av det idag är några böcker som jag har antecknat hur dokumentären skulle vara.
I alla fall, ni som är intresserad av att någon gång skapa en egen podcast kan få tips om en podcastmanuskript mall som är ett Google Docs-dokument, men som kan öppnas i World: