Zoidar wrote: ↑21 Aug 2024, 21:43
Inne på ta semester v. 36. Men blir det lika tufft att komma igång som efter förra semestern är jag tveksam. Kanske bättre jobba.
I vanlig ordning har jag inte kunnat bestämma mig.
Jesus sade: "Han har sänt mig att utropa frihet för de fångna och syn för de blinda, att ge de förtryckta frihet och förkunna ett nådens år från Herren " - Lukas 4:18-19
Blev ingen semester. Kan man inte bestämma sig rullar det bara på. If you snooze you lose.
Jesus sade: "Han har sänt mig att utropa frihet för de fångna och syn för de blinda, att ge de förtryckta frihet och förkunna ett nådens år från Herren " - Lukas 4:18-19
Zoidar wrote: ↑01 Sep 2024, 21:33
Blev ingen semester. Kan man inte bestämma sig rullar det bara på. If you snooze you lose.
Zoidar, har du semesterersättning, eller är det så att du inte har någon inkomst när du har semester?
Får inget från ledsagningen, men får mitt vanliga arvode som kontaktperson.
Jag har 52h ledsagning i månaden och två tillfällen kontaktperson. Den klart största delen är ledsagning.
Hercules723 wrote: ↑05 Sep 2024, 15:50
Farmor brukar nämna, "första tanken är bästa tanken". Kanske vore något för dig, Z?
Oj, ja, jag vet inte. Jag skulle nog ha svårt att veta vilken som är första tanken. Man skulle säkert fått mer gjort i alla fall.