I vanlig ordning har jag inte kunnat bestämma mig.
Semester v. 30 och v. 31
Moderator: Moderator 1
Re: Semester v. 30 och v. 31
"Allt han har gjort är gott! Han får till och med de döva att höra och de stumma att tala." - Markusevangeliet 7:37
Blev ingen semester. Kan man inte bestämma sig rullar det bara på. If you snooze you lose.
"Allt han har gjort är gott! Han får till och med de döva att höra och de stumma att tala." - Markusevangeliet 7:37
Får inget från ledsagningen, men får mitt vanliga arvode som kontaktperson.
Jag har 52h ledsagning i månaden och två tillfällen kontaktperson. Den klart största delen är ledsagning.
- Hercules723
- Ruteniummedlem
Farmor brukar nämna, "första tanken är bästa tanken". Kanske vore något för dig, Z?
Oj, ja, jag vet inte. Jag skulle nog ha svårt att veta vilken som är första tanken. Man skulle säkert fått mer gjort i alla fall.Hercules723 wrote: ↑05 Sep 2024, 15:50 Farmor brukar nämna, "första tanken är bästa tanken". Kanske vore något för dig, Z?
- Hercules723
- Ruteniummedlem
Jag tänker främst dessa gånger då du velar fram och tillbaka. "Ska jag, ska jag inte". Inte om städning och sånt.Zoidar wrote: ↑06 Sep 2024, 00:34Oj, ja, jag vet inte. Jag skulle nog ha svårt att veta vilken som är första tanken. Man skulle säkert fått mer gjort i alla fall.Hercules723 wrote: ↑05 Sep 2024, 15:50 Farmor brukar nämna, "första tanken är bästa tanken". Kanske vore något för dig, Z?