Hur träffa en kvinna?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur träffa en kvinna?
Stannade det vid drömmar eller blev det verklighet? Fråga henne hon blir säkert glad om du tar initiativ
Jag kan inte träffa en man - då får grannen under frispel. Pratade med henne länge nu nyss, hon hör när jag ställer tallrikar på bordet. Och allt däremellan. Att jag är uppe på toa på natten, att jag går och lägger mig 17ish men att jag är uppe flera gånger innan jag somnar. Själv sover hon en timme enligt egen utsago. Tur jag bara dammsuger var tredje vecka och att jag inte är paranoid. Hon håller koll på mig, och alla andra grannar runtomkring henne. Dessutom ljuger hon - så jag vet inte riktigt vad jag ska tro om allt hon säger. Tex att grannen under henne hade städfirma till 23 på natten. Hon har oxå sagt till min pappa att det smällt en natt när jag var vaken. Och jag försöker alltid vara så tyst som möjligt när jag inte kan sova. Hon ljuger, överdriver och är sjukt känslig - på alla sätt och vis. Men hon är som hon är, kan inte vara så kul att störa sig så på allt och alla.
Skit I henne det är hennes problem inte ditt
Jag hade inte kunnat bo där om grannarna hör en så.
Hör dagligen grannens fisar. Stör mig dock inte jättemycket.
"Allt han har gjort är gott! Han får till och med de döva att höra och de stumma att tala." - Markusevangeliet 7:37