Vad drömde du i natt?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad drömde du i natt?
En väldigt negativ dröm. Men sen vaknade jag till en ny dag.
I natt drömde jag återigen att jag färgade håret, denna gång svart och ljuslila. Det svarta ville inte riktigt fästa på håret på hjässan, vilket gjorde att jag såg konstig ut.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Mina drömmar är för komplexa för att lätt beskriva i några rader. Jag klarar oftast inte av det.
"What is to give light must endure burning" ~ Viktor Frankl
- mrsearlgray
- Osmiummedlem
Sover som en sten på Haldol så kommer inte ihåg vad jag drömmer.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- Hercules723
- Ruteniummedlem
Inatt minns jag ej. Men igårnatt drömde jag att jag sparkat en kille i huvudet f ör tjugo år sedan så han blev förlamad.
Vilken otrevlig dröm.Hercules723 wrote: ↑07 Oct 2024, 10:56 Inatt minns jag ej. Men igårnatt drömde jag att jag sparkat en kille i huvudet f ör tjugo år sedan så han blev förlamad.
"Allt han har gjort är gott! Han får till och med de döva att höra och de stumma att tala." - Markusevangeliet 7:37
Jag drömde jag gick in på någons tomt. Där låg tre hundar och sov på gräset. Två stora, svarta och en valp. Valpen vaknade av min närvaro men vågade inte själv köra bort mig, utan puffade på en av de stora att han/hon skulle vakna. Det ville inte de stora. De ville sova och struntade i valpen. Jag tassade därifrån.
- Hercules723
- Ruteniummedlem
Drömde jag var med en barndomsvän i Thailand, hade hyrt en stuga och hyran var 4.5k i månaden med rinnande vatten. Då tänkte jag, kanske jag kan flytta hit, men det blir inget bostadstillägg
- mrsearlgray
- Osmiummedlem
Sover så bra på Haldol att jag inte drömmer.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
I natt drömde jag att mrsearlgray egentligen hette Adam.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- Osmiummedlem
Drömde Nissegossen och jag hade lägenhet sida vid sida. Det märkliga var att det fanns en dörr mellan våra lägenheter. Kl. 7 på morgonen var Nisse inne i min lägenhet när jag sov. Han hade med sig yoghurt. Jag vaknade och undrade vad han gjorde i min lägenhet.
Nisses lägenhet hade extremt fin utsikt över sjön och han hade inglasat uterum.
Nisses lägenhet hade extremt fin utsikt över sjön och han hade inglasat uterum.
"Allt han har gjort är gott! Han får till och med de döva att höra och de stumma att tala." - Markusevangeliet 7:37