Jag är naken

Berätta om intressanta eller ovanliga hallucinationer och vanföreställningar du haft.

Moderator: Moderator 1

Post Reply
Koi
Talliummedlem

Jag är naken

Post by Koi »

Jag har inga kläder. Fast jag har det när jag tittar och känner efter med händerna. Sömnbrist är spännande saker. Kejsarens nya kläder. Inga kläder fast man har kläder men sen syns de inte fast man måste känna på dem.
Målningen är själens spegel
Koi
Talliummedlem

Re: Jag är naken

Post by Koi »

Nu har jag kläder på mig. Hjälpte med 2 timmar sömn. Får se om känslan klmmer tillbak så igen
Målningen är själens spegel
amandara
☢️ Teknetiummedlem ☢️

Post by amandara »

Jag är hudlös. Loppan är hos sin matte. Imorse när vi cyklade cyklade vi förbi Loppan som gick med en helt okänd person. Jag pratade med Loppans matte men hon sa nada om främlingen. Känns bara skumt. Jag vill ha min bebis Loppan hos mig! Jag litar inte på Loppans matte. Det är sen gammalt. Och nu bor Loppan hos mig sedan många år, och jag ansvarar för henne. Loppans matte orkade inte med Loppan. Igår var Loppans matte här och ville ha med sig Loppan.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Vad säger du? Är inte Loppan hos dig längre?
amandara
☢️ Teknetiummedlem ☢️

Post by amandara »

Jo. Hon är bara hos sin matte 2 nätter, jag hämtar henne imorgon. Men det räcker.
amandara
☢️ Teknetiummedlem ☢️

Post by amandara »

Men Loppan har inte sett sin matte på ett halvår. Ibland är det viktigt för henne att ha Loppan hos sig. Hon har träffat en ny man. Jag känner show of, att hon visar vilken bra matte hon är som bryr sig om Loppan - fast hon inte bryr sig på månadtals. Loppan är min. Jag ansvarar för hennes väl och ve. Jag litar inte på Loppans matte. När Loppans matte hade Loppan hos sig, alltså innan Loppan hamnade hos mig, slog Loppans matte Loppan på daglig basis. Jag har väldigt väldigt svårt för det förhållningssättet.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Låter väldigt jobbigt det där Amandara. Du kanske ska be att Loppan skrivs över som din? Det gör man hos Jordbruksverket om jag inte minns fel.
"What is to give light must endure burning" ~ Viktor Frankl
amandara
☢️ Teknetiummedlem ☢️

Post by amandara »

Tack Memphis. Ja jag kanske ska skriva över henne på mig.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

amandara wrote: 13 Nov 2024, 08:41 Tack Memphis. Ja jag kanske ska skriva över henne på mig.
Låter ju vettigt om hon alltid är hos dig. Om nu matte går med på det.
"Gläd er med dem som är glada, gråt med dem som gråter." - Romarbrevet 12:15
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Jag har läst att grannar kan kidnappa utekatter genom att bjuda på sardiner.
amandara
☢️ Teknetiummedlem ☢️

Post by amandara »

Zoidar wrote: 13 Nov 2024, 13:56
amandara wrote: 13 Nov 2024, 08:41 Tack Memphis. Ja jag kanske ska skriva över henne på mig.
Låter ju vettigt om hon alltid är hos dig. Om nu matte går med på det.
Ja hon är alltid hos mig, sedan 6 år tillbaka lite drygt. Hennes matte sa att hon inte orkade med Loppan och ville att jag skulle hitta någon som kunde ta Loppan i andra hand. Jag trodde kanske inte att jag skulle orka med Loppan men det gick och har gått bra. Det gjorde skada i mitt hjärta att ha behövt lämna bort henne. Jag och Loppan har anpassat våra liv efter varandra.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

amandara wrote: 13 Nov 2024, 14:18
Ja hon är alltid hos mig, sedan 6 år tillbaka lite drygt. Hennes matte sa att hon inte orkade med Loppan och ville att jag skulle hitta någon som kunde ta Loppan i andra hand. Jag trodde kanske inte att jag skulle orka med Loppan men det gick och har gått bra. Det gjorde skada i mitt hjärta att ha behövt lämna bort henne. Jag och Loppan har anpassat våra liv efter varandra.
Fint! :)
"Gläd er med dem som är glada, gråt med dem som gråter." - Romarbrevet 12:15
Post Reply