Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 06 Dec 2024, 22:02 Satsa på rött eller svart. Varje gång du förlorar satsar du dubbelt. Sluta när du ligger på plus.
Testat, slutar med förlust av allt och lite till.
"För ett barn blir oss fött, en son blir oss given. På hans axlar vilar herradömet, och hans namn är: Under, Rådgivare, Mäktig Gud, Evig Far, Fridsfurste." -Jesaja 9:6
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

När jag spelar Roulette så glöm att jag spelar 50 % chans att vinna! Jag kör med 36 gånger pengarna - det vinner man mer på. Förutsatt att man vinner dom pengarna så får man göra en hel eller en halvtäckningsmatta på roulette duken.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag vet i vissa fall hur hjulet snurrar när det gäller Rouletthjulet! Sen vet jag när jag är på baksidan av roulette samt framsidan. När jag är på baksidan så förlorar jag alltid men sen när jag är på framsidan så vinner jag.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Så här kan det ha gått till när man skrev kontrakt med Aliens:

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Kan inte ens ligga i sängen och få ro i sinnet för jag ser bara en massa korta filmer när jag blundar!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Dom här korta mobbningsfilmerna som jag ser när jag blundar handlar ofta om mig så jag känner mig trakasserad utav mig själv!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Eller så är det plågoandar som vill visa vilken dåre jag är!?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Rösterna (hörselhallucinationer) hör ofta ihop med korta filmerna som ser när jag blundar så jag har bioljud med - ha, ha, ha!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Står inte ut idag så jag var och köpte folköl och på vägen hem hörde jag två män prata om mig: - "Han är säkert inte riktig!". Den andre sa: - "Han är bara en sådan som köper folköl!".
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Nej, men när jag var psykisk UFO-obordtagen i höstas så sa Aliens till mig: - "Vi ska ta ner dig till helvete om din komet/rymd sten kommer mot jorden!". Jag är redan där nu när Aliens plågar mig till döds nu fast rym stenen ännu inte har kommit mot jorden. Dom Aliens kanske vill gardera sig och vill plåga mig redan nu innan årtalet när rymd sten/komet kommer mot jorden? För dom Aliens vet kanske att stenen kommer sen och att den är min för jag pillade på stenen så X-Y-z koordinationen rubbades ute i rymden.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag lever faktiskt levande nere i helvetet sen våren 1990! Drick idag folköl för att stå ut med det.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Enligt Bibeln: - "Stark tro kan förflytta berg!".
Post Reply