Vad drömde du i natt?
Moderator: Moderator 1
- Hercules723
- Platinamedlem
Re: Vad drömde du i natt?
Drömde mardrömmar om Elon Musk. Att han sket i sina barn.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Drömde massa konstigheter nu på eftermiddagen, bland annat att flera här på viska slutade röka men det är väl inte ens så många som gör det här längre... 

Ja visst gör det ont när knoppar brister
Brukar inte dela med mig av mina drömmar då det inte är ett ämne för barnrumpor. Men i natt drömde jag mera lättsamt att jag tittade på en lägenhet ovan jord. Blev dock besviken eftersom fönstren satt så högt att man inte kunde se ut. Ja, det är allt jag minns av nattens dröm.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag drömde en riktigt riktigt fin och bra dröm inatt. Och jag kommer fortfarande ihåg den. Den var inte surrealistisk alls. Gamla kära vänner, fest, äventyr, kärleken. Jag sov till 9 så ville inte vakna ur drömmen. Känns positivt. Att överhuvudtaget tänka på kärleken.
I natt lyckades jag inte med att knyta skorna. Blev irriterad på mig själv.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Drömde att min brukare hade en guldtacka på 12g i nyckelknippan. Vad det var värt avslöjade inte drömmen. Men efter en uträkning ca 11500kr.
Jesus sade: "Han har sänt mig att utropa frihet för de fångna och syn för de blinda, att ge de förtryckta frihet och förkunna ett nådens år från Herren " - Lukas 4:18-19
Drömde om modellflygsrelaterat
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Drömde jag hade sönder en kompis ring och kniv han köpt på sin resa i Afrika.
Jesus sade: "Han har sänt mig att utropa frihet för de fångna och syn för de blinda, att ge de förtryckta frihet och förkunna ett nådens år från Herren " - Lukas 4:18-19
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Åkte roadtrip med exet. Kysste honom en massa.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Drömde jag var tillbax och arbetade på sjukhuset igen.
/Dave
- Hercules723
- Platinamedlem
Inatt minns jag ej. Förra natten var jag på en kryssning, skulle till Spanien eller om det var Karibien.