TV-spel

Om att köpa dator, lösa datorproblem och tipsa om dataspel.

Moderator: Moderator 1

Fantasio
☢️ Americiummedlem ☢️

Re: TV-spel

Post by Fantasio »

Jag ska försöka komma ihåg att ringa Netonnet idag. Ska säga att jag har försäkring samt fråga om jag kan lämna in spelet på butiken de har här i stan. Tveksam till det, då den står som "lagershop" på Google.
Fantasio
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Fantasio »

Inte kom jag ur sängen imorse. Jag får göra ett nytt försök att ringa imorgon. Jag bara skjuter på saker.
Fantasio
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Fantasio »

Jag ringde Netonnet imorse. Tydligen skulle det gå bra att lämna in min konsol till butiken i min stad. Nu återstår bara att fråga min syster om hon kan tänka sig att lämna in den åt mig. Tar jag färdtjänst dit måste jag beställa hemresa samtidigt som resan dit. Säg att det tar tio minuter i affären, plus resan dit, ytterligare tio minuter. Är det för snålt tilltaget med att beställa hemresa 20 minuter efter resan dit? Jag kan inte stå och vänta på färdtjänsten med tanke på min rygg och det är tveksamt om där finns en bänk att sitta på. Jag hoppas allt löser sig för mig.
Fantasio
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Fantasio »

Jag vill göra klart en gång för alla om jag kan lämna in TV-spelet till NetOnNet. Därför kommer jag att ringa dem idag också, bara för att vara på den säkra sidan. Speciellt om jag kan skicka min syster med spelet. Det har blivit en utdragen historia detta.
Snurre
Skandiummedlem

Post by Snurre »

Du har kvittot kvar eller?
Fantasio
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Fantasio »

Det lät som att de kunde se mitt inköp. Jag ringde idag igen för att dubbelkolla med dem, men jag hörde inte vad personen sa. Saka kolla min mail om de nu hörde vad jag sa.
Snurre
Skandiummedlem

Post by Snurre »

Aa, okej. Då löser det sig säkert.
Fantasio
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Fantasio »

Idag kommer jag att åter ringa NetOnNet. Sätter på högtalarfunktionen, det borde väl göra susen? Jag måste komma till skott. Jag skulle kanske be min syster om hjälp, men vill inte vara henne en black om foten.
Fantasio
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Fantasio »

Jag kommer att ringa NetOnNet nu på morgonen. Ska åter fråga om jag kan lämna in mitt spel till dem. Min kompis SMS:ade nån snubbe eller företag och beskrev mitt fel. Vet inte om jag törs lämna in mitt TV-spel till honom/dem. Lär ju innebära att min försäkring inte gäller om tredje man varit på det och pillat. Det kanske är en klåpare. :problem:
Fantasio
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Fantasio »

Pust och stön! Jag har nu ringt NetOnNet för sista gången. De fick fram mitt inköp och såg att jag hade försäkring. Det är bara att lämna in spelet med leg i näven. Nu verkar det äntligen ordna upp sig.
Krokus
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Krokus »

Vad skönt! Det var på tiden! :thumbup:
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
zoegas
Rodiummedlem

Post by zoegas »

:thumbup: :thumbup:
Post Reply