Hur mår du?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4681
Joined: 24 May 2021, 16:58

Re: Hur mår du?

Post by Cosmos »

Vad trött jag är på flummet om chakran och kundalini! Sorry folks, det finns inget sådant förutom i era huvuden. Skulle ni ta upp det här inför läkaren skulle ni få en hel arsenal av nya mediciner!
Egentligen är allt bara på låtsas.
User avatar
Inwatto
Lutetiummedlem
Posts: 1790
Joined: 08 Jul 2021, 18:14
Location: Skåne

Re: Hur mår du?

Post by Inwatto »

Chakran och annat flum är olika sätt att sätta namn på det man upplever. Tyvärr har inte vetenskapen namn på allt man kan uppleva, annars kunde man upplysa de om vad de egentligen är utsatta för.

Själv tror jag på andar. Det gör inte vetenskapen heller, men det ingår i den kristna kulturen jag tillhör och då ska det inte räknas till vanföreställning.
Herring
Vanadinmedlem
Posts: 1005
Joined: 24 Jun 2021, 14:04

Re: Hur mår du?

Post by Herring »

Bra!
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Hur mår du?

Post by Klankedinken »

Har skitont i vaderna/anklarna! Blir så jävla trött i snön och det är inte skottat så bra! Idag har jag gått 11´000 steg!

Sen är det skitjobbigt att va på DV! En av dom som jobbar där är ett riktigt stolpskott och har gjort min tid där sur. Jag har lärt mig att förhålla mig till människor som inte förstår och som inte utvecklas själva!
Raukis
Blymedlem
Posts: 15
Joined: 10 May 2021, 21:02

Re: Hur mår du?

Post by Raukis »

Trött och less på det mesta.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37230
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Hur mår du?

Post by Geta »

Cosmos wrote: 17 Feb 2022, 08:36 Vad trött jag är på flummet om chakran och kundalini! Sorry folks, det finns inget sådant förutom i era huvuden. Skulle ni ta upp det här inför läkaren skulle ni få en hel arsenal av nya mediciner!
Man kan aldrig veta sa en psykiater till mig, när jag tog upp det övernaturliga.
Jag tycker att han verkade klok.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8256
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Hur mår du?

Post by Richard »

Paranoid, tar extra medicin samt Iktorivil (benzo), fast jag har slutat med dom. Fick en extraburk på apoteket, de glömde slå in de i kassan...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Hur mår du?

Post by Klankedinken »

Det är bara att gå och hämta låter det som!
Luusje
Niobmedlem
Posts: 287
Joined: 24 Jul 2021, 22:50

Re: Hur mår du?

Post by Luusje »

Vet inte hur jag mår. En hel del av mina tankar är på något sätt i en slags film eller en annan värld och det gör mig rädd. Men när jag är hemma inomhus är det direkt bättre och pratade nyss i telefon med mamma och det samtal var hur normalt som helst. Och då mår jag genast också bättre.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36981
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Hur mår du?

Post by memphis »

Om jag inte får lugn och ro snart kommer världen att gå åt helvete.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Hur mår du?

Post by Klankedinken »

Det här är lite för komplext för mig!
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23491
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Hur mår du?

Post by Zoidar »

memphis wrote: 17 Feb 2022, 18:48 Om jag inte får lugn och ro snart kommer världen att gå åt helvete.
Vad är det som stressar dig? Hackningen fortfarande?
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Post Reply