Hur mår du?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

amandara
Osmiummedlem
Posts: 13344
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Hur mår du?

Post by amandara »

Mår bra.
Luusje
Niobmedlem
Posts: 287
Joined: 24 Jul 2021, 22:50

Re: Hur mår du?

Post by Luusje »

Mår ok nu, men har två gg haft riktigt skymma symptom. Sitter just nu på akuten för att undersökas. Och undrar lite om ryssland är inblandad.
User avatar
MsTibbs
Rodiummedlem
Posts: 22283
Joined: 06 Sep 2021, 19:31

Re: Hur mår du?

Post by MsTibbs »

Rätt okej.
In a world where you can be anything, be kind.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13344
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Hur mår du?

Post by amandara »

Det var för jobbigt för mig med bion igår, eller egentligen det blev för sent. Idag har varit en dag I töcken, fast jag gjort roliga saker. Mitt minne tar stryk av överbelastning. Jag kom inte ihåg om jag hade hämtat tvätten eller inte, men när jsg hade lösenord mig från Loppan och gick ut i hallen så stod tvättsäcken där. Men som sagt en dag I töcken. Jag vill gå mer på bio men då eftermiddagsföreställning.
User avatar
Bothrops
Nickelmedlem
Posts: 77
Joined: 01 Jan 2022, 16:13
Location: Skogen

Re: Hur mår du?

Post by Bothrops »

Just nu är det ok. Fortfarande lite upp o ner men har äntligen kommit igång med ok sömn. Inte så många vaknätter per vecka vilket är positivt! Paranoian finns kvar men den är hanterbar med olanzapinen. Fast vet inte om den någonsin kommer ta bort noian helt. Men lite skadar nog inte att ha. Får ta upp det med KP annars.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18864
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Hur mår du?

Post by Krokus »

Luusje wrote: 24 Feb 2022, 18:06 Mår ok nu, men har två gg haft riktigt skymma symptom. Sitter just nu på akuten för att undersökas. Och undrar lite om ryssland är inblandad.
Oj! Krya på dig!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6706
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Hur mår du?

Post by Hercules723 »

Har blivit förkyld.. och täppt i näsan.
User avatar
wasp
Platinamedlem
Posts: 8361
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Hur mår du?

Post by wasp »

Mår bra.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58930
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Hur mår du?

Post by Nissegossen »

Bothrops wrote: 24 Feb 2022, 21:48 Just nu är det ok. Fortfarande lite upp o ner men har äntligen kommit igång med ok sömn. Inte så många vaknätter per vecka vilket är positivt! Paranoian finns kvar men den är hanterbar med olanzapinen. Fast vet inte om den någonsin kommer ta bort noian helt. Men lite skadar nog inte att ha. Får ta upp det med KP annars.
Hej och välkommen till viska. Paranoia går över. Personal på psyket är mer paranoida än sina patienter, det kommer du att märka.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58930
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Hur mår du?

Post by Nissegossen »

Mår bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13344
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Hur mår du?

Post by amandara »

Minnet är alldeles dimmigt. Jag tappade bort gårdagen. Men när jag tänker efter så var jag ute i en fin trolsk John Bauerskog och promenerade med Loppan och Betty, en annan hund. Loppan behöver ha en hundkompis och det har hon nu. Loppan är mer som en katt och går i sina egna cirklar medan Betty är en vallhund. Bra att vi kan promenera ihop nån gång i veckan.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13344
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Hur mår du?

Post by amandara »

Att gå på bio kostar ett par dagar av psykisk ohälsa. För mig. Är det värt det? Ja det är frågan. Bion var bra och det är supermysigt att gå på bio. Men sen kommer den sura efterslängen. Jag kan gå på eftermiddagsföreställningar - annars går jag inte, har jag bestämt. Men många bra filmer går inte som matinė. Ja ja det är världsliga besvär när det pågår krig i världen.
Post Reply