Hur träffa en kvinna?

Om problem med samlevnad och att hitta en partner.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38697
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Geta »

I sjukvården använder man mest vita kläder. Det är nog för att smuts ska synas.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18319
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Fantasio »

Vi hade vita skor, vita byxor, vit t-shirt och blå bussarong.
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18319
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Fantasio »

Att ragga på kvinnor när timmen är sen och båda är fulla är nog vanligt förekommande. Problemet är att jag aldrig är på krogen sent. Man kan väl inte gå fram till en attraktiv kvinna mitt på dagen och när båda är nyktra? Det ger mig dåliga vibbar.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38705
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by memphis »

Det är vanligt att par träffas helt nyktra på arbetsplatser och i skolor. Men de flesta här har ju ingen sådan scen att träffa någon. Mitt längsta förhållande träffades vi nyktert i skolan.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18319
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Fantasio »

Visst kan man träffas som nyktra, men som du säger, jag har inte de möjligheterna. På jobbet hade jag mer än en romans.
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18319
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Fantasio »

Det är en av sakerna jag saknar med att ha jobb: att man träffar folk, gärna kvinnor. Jag var förtjust i en kvinna på jobbet och hon satt i mitt knä på puben. Tyvärr var hon gift annars hade jag försökt få henne i säng. I've got a one track mind, jag vet. Men jag är ju bara människa.
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18319
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Fantasio »

Nattklubb har jag ingen lust att gå på. Tror bara det finns två i staden, varav det ena stället är för yngre personer. Det andra stället, Brooklyn bar, har jag aldrig varit på. Jag får ragga på puben, men vill inte göra det.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Klankedinken »

Jag träffar kvinnor varje dag när jag är ute och går! Idag pratade jag med en socionomstudent i min ålder som hade en fin Huskey.. Säger bara som bårat.. SEXY TIME:
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18319
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Fantasio »

Jag har blivit betuttad i en yngre kvinna på mottagningen. Vi spelar inte i samma division, men det hindrar mig inte att spana in henne. Hon är från Norge och har sådan charmig brytning. Sedan har hon alltid nära till skrattet och det är ytterligare ett plus i min bok. Om man ändå vore i tjugoårsåldern igen...
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18319
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Fantasio »

Nog för att jag ska på krogen någon gång (bara kompisens tänder blir bra), men har inte tänkt att ragga upp någon. Det är bara under berusning jag vågar gå fram till kvinnor och det helst vara sen kväll. Lite mer accepterat då, känns det som, än att dyka på första bästa kvinna vid annat bord. Så gör man ju inte.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24831
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Zoidar »

Jag satt själv på Espresso house i fredagskväll. Då satte sig en ensam tjej på bordet bredvid och började prata. Tyckte hon verkade konstig. Berättade att hon just var klar med tentan och nu ville komma ut lite. Jag blev mest besvärad. Kunde inte slappna av.

Finns en tjej i kyrkan jag gillar, men hon är nog 65 år. Kanske i äldsta laget. Jag har lite svårt att bedömma hennes ålder.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19370
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Krokus »

Zoidar,

Oj, obekvämt. :?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Post Reply