Paket!
Moderator: Moderator 1
Re: Paket!
Väntar på 6 t-shirts från USA och extra refill till min swiffer.
"Gläd er med dem som är glada, gråt med dem som gråter." - Romarbrevet 12:15
Ska hämta tre paket idag. Ett innehåller solskydd för kroppen. Det var extra billigt så jag slog till. Solskydd är annars ganska dyrt.
Paket nr två är ett par jeans som jag hoppas ska passa. Förra paret fick jag returnera. Även bikinitrosor i samma paket.
Tredje paketet är ett impulsköp jag gjorde mitt i natten. Ett set med nya lakan. Vita. Behöver egentligen inte flera lakan, men jag ville ha ett kritvitt set.
Paket nr två är ett par jeans som jag hoppas ska passa. Förra paret fick jag returnera. Även bikinitrosor i samma paket.
Tredje paketet är ett impulsköp jag gjorde mitt i natten. Ett set med nya lakan. Vita. Behöver egentligen inte flera lakan, men jag ville ha ett kritvitt set.
"What is to give light must endure burning" ~ Viktor Frankl
Fick från snusbolaget idag.
Jag väntar på ett paket från Ginza.
Den som tvingas ut i vildskog
ser med nyfödd syn på allt,
och han smakar tacksam
livets bröd och salt.
Karin Boye
och han smakar tacksam
livets bröd och salt.
Karin Boye
Köpt grejer för över 1000 kr och betalade med mitt kreditkort. Kollade om pengarna dragits och det hade de, så betalade in summan på kreditkortet idag så slipper jag en stor räkning nästa månad. Känns bra.
Många tycker att det är dåligt med kreditkort men håller man bara reda på hur mycket man handlat för och inte handlar för mer än man kan betala så är det ju inga problem.
Många tycker att det är dåligt med kreditkort men håller man bara reda på hur mycket man handlat för och inte handlar för mer än man kan betala så är det ju inga problem.
Alla mina paket har kommit nu. Ballerinaskorna stod utanför min dörr idag.
"What is to give light must endure burning" ~ Viktor Frankl
Dröjer nog till nästa vecka innan jag får mina t-shirts. Just nu befinner de sig Berryville.
"Gläd er med dem som är glada, gråt med dem som gråter." - Romarbrevet 12:15
Aldrig hört talas om.
Den som tvingas ut i vildskog
och han smakar tacksam
livets bröd och salt.
Karin Boye
och han smakar tacksam
livets bröd och salt.
Karin Boye