Hur sov du inatt?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 60791
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Hur sov du inatt?

Post by Nissegossen »

Har sovit bra och länge
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19301
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Hur sov du inatt?

Post by Krokus »

11h men ingen vidare kvalitet.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
MsTibbs
Rodiummedlem
Posts: 22833
Joined: 06 Sep 2021, 19:31

Re: Hur sov du inatt?

Post by MsTibbs »

Helt utslagen
In a world where you can be anything, be kind.
User avatar
Swesanne
Talliummedlem
Posts: 5688
Joined: 18 Aug 2021, 19:19

Re: Hur sov du inatt?

Post by Swesanne »

Sov med mycket drömmar och en vakentimme vid 03. Vaknade dessutom med helt genomsvettiga lakan 2 ggr
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18211
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Hur sov du inatt?

Post by Fantasio »

Jag sov mycket bra. Lyssnade en stund på nattradion innan jag somnade.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38532
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Hur sov du inatt?

Post by memphis »

Många uppvaknanden.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
yrväder
Skandiummedlem
Posts: 4328
Joined: 14 May 2021, 15:36

Re: Hur sov du inatt?

Post by yrväder »

Som vanligt vakna av blåsan och har noll koll på vad klockan är, satte på kaffe drack en kopp sov nån timme till och gick upp vid 5 snåret. Jag la mig vid 22.30 det blir en 5 timmar + 1 timme till - 6 allt som allt och det brukar jag klara mig någorlunda på har inte blivit mycket sömn snart 3 månader tillbaks.
User avatar
MsTibbs
Rodiummedlem
Posts: 22833
Joined: 06 Sep 2021, 19:31

Re: Hur sov du inatt?

Post by MsTibbs »

Djupt
In a world where you can be anything, be kind.
User avatar
wasp
Platinamedlem
Posts: 8690
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Hur sov du inatt?

Post by wasp »

Jättebra och länge. Somnade 18.00
yrväder
Skandiummedlem
Posts: 4328
Joined: 14 May 2021, 15:36

Re: Hur sov du inatt?

Post by yrväder »

Är uppe igen, kissnödig , var nog för en timme sedan blåsan gjorde sig gällande. Precis ätit 4 vaniljgifflar med kaffe och mjölk, det finns inget så energi givande som socker, du piggnar till på ett ögonblick. Det stack i ryggen intill ryggmärgen på höger sida, efter toalett besöket när jag vakna vid halv 4 och precis som i gågna lördagen blir jag rädd. Säkert därför jag inte vågar somna om, i lördags tog jag hunden och gick ner till min gode vän och sov. Jag har sms:at han nu med, han har egentligen tänkt sig en utflykt idag, men jag hoppas han hörsammar mitt rop. Han får ta hunden i mitt ställe idag, ryggmärgen är som ett sprucket löv, färdigt att smulas sönder. Jag har diskbråck med nervpåverkan och efter tvätten i dag stack det på vänster sida i magen, riktiga stick attacker som kom, gick, kom, för att ebba ut.

Igår gjorde jag ett nytt vårdval, Capio ,har beställt tid på Capio och hoppas att de kan nå lite längre fram än vårdcentralen här hemmavid för det var lika med nada, ingen hjälp alls men å andra sidan är det vad det brukar vara, meningslöst, kunde lika gärna varit utan besöket för det ledde ingen vart ändå. Helt jävla inkompetenta.
Piss i Mississippi, som jag säger ibland.

Bara att konstatera, socker ger en ovärderlig energi.

Fit for fight men förhoppningsvis med assistans idag från min vän.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 60791
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Hur sov du inatt?

Post by Nissegossen »

Gott. Som jag sade till en, han var skyldig mig en tjuga och han sade på Kungsportsbron vid kanalen, jag har inte en tjuga, vände mig till kanalen, spottade och sade spytte i havet, det gör ingenting. Det var sista gången jag såg honom, en Holländare Chef van efternamnet säger jag inte men han var Holländsk adelsman försupen och bodde på ett vrak vid döda skeppens kaj.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25690
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Hur sov du inatt?

Post by Leakim97 »

Sov bra runt 7 timmar
Post Reply