Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Tycker du ska fråga Zoegas nästa gång om du får följa med på grillning?
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24598
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Zoegas är försvunnen.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25647
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Fylletråd!

Post by Leakim97 »

Ryktet sa på vift i 🇮🇹 Italien
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24598
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Leakim97 wrote: 01 Apr 2023, 14:44 Ryktet sa på vift i 🇮🇹 Italien
Ojdå! 8-)
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Tycker att Z (Zoegas) ska träffa psykisk friska människor istället för mig som är psykisk sjuk - det är hälsosammare.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Psykisk sjuka brukar jag bara träffa inne på psykavdelning och inte här ute i samhället. Här ute i samhället träffar jag bara psykisk friska.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

En psyke vårdare kan också vara bra på ett sätt att träffa men säg inte att du hör röster om du nu gör det - det fösta du gör under träffen. ;)
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Satt med mina Filofax anteckningar om mina spel idag och jag såg nu ett mönster när det gäller mina Keno rader. Så jag ska spela tre extra rader för sannolikhetsläran säger att jag när som helst kan få 6 eller 7 rätt - i alla fall kanske inom några månader. Då pratar vi om vinster från nån tusenlapp upp till cirka 50 tusen kronor när det gäller dom tre extra Keno raderna.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Vet en som vann en miljon kronor på Keno - han hade spelat i många år. Hans vinstpengar gick till sin sons knarkskulder och en bil + en och annan resa. Hans fru slängde ut honom för inte så länge sen så nu bor han i ett tält någonstans ute i skogen - han är runt 75 år gammal idag.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag själv ligger back runt 8 tusen kronor denna månaden trots att jag lyckades beta av räkningar på runt 5 tusen kronor extra trots min fjuttiga sjukersättning. Vinner jag inte på spel eller får ta lån inom en månad så vet jag inte vad som händer... ?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Typiskt, Pantbanken stängde sitt kontor här i kommunen så jag har inte längre nära till Pantbanken ens. Äsch, kanske låter räkningar gå till Kronofogden istället så är jag fri inom några år för jag har inte så stora skulder.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag är helt slut idag efter dramat igår! Det är sådana här stunder jag ångra att jag skrev ut mig från psykiatrin en gång i tiden...
Post Reply