Klagotråden

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38344
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Klagotråden

Post by Geta »

Min väninna med bipolär sjukdom ville ha mig till slav.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4681
Joined: 24 May 2021, 16:58

Re: Klagotråden

Post by Cosmos »

Hur då? Passa upp på henne?
Egentligen är allt bara på låtsas.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38344
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Klagotråden

Post by Geta »

Jag skulle rensa hennes grönsaksland. Hon påstod att jag inte lade två
strån i kors. Problemet var att hon själv aldrig fick ändan ur vagnen.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4681
Joined: 24 May 2021, 16:58

Re: Klagotråden

Post by Cosmos »

Jag skulle då avpollettera henne som vän.
Egentligen är allt bara på låtsas.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13512
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Klagotråden

Post by amandara »

Geta - de träffades i ung ålder, hon var 15. De jobbade på Mc Donalds ihop. Jag vet inte - tycke uppstod. Hon kände honom inte utifrån hans kultur utan utifrån vem han var på jobbet. Han är ett arsle nu men han har goda, vill jag minnas, sidor oxå. Även om det är hans skitiga sida man sett de senaste åren sen syrran flyttade ifrån honom. Han är verkligen inte till sin fördel nu.
User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4681
Joined: 24 May 2021, 16:58

Re: Klagotråden

Post by Cosmos »

Jag har känt flera tjejer som har varit tillsammans med muslimer. Det har inte varit lyckat. Den extrema svartsjukan och maktbegäret gjorde det hela outhärdligt. "Alla är inte sådana"... Nej, men den kvinnosyn som ingår i islam bäddar för kulturkrockar.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 60696
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Klagotråden

Post by Nissegossen »

Till den som blir slagen, säger jag, jag skulle gå direkt, om så vore, sova under bar himmel, aldrig att jag skulle stanna. Ganska okänt men kvinnor kan slå sina män också. Toffelhjälten Lilla Fridolf var urtypen. Med förkläde och allt
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4681
Joined: 24 May 2021, 16:58

Re: Klagotråden

Post by Cosmos »

Nissegossen wrote: 01 Jun 2021, 20:44 Till den som blir slagen, säger jag, jag skulle gå direkt, om så vore, sova under bar himmel, aldrig att jag skulle stanna. Ganska okänt men kvinnor kan slå sina män också. Toffelhjälten Lilla Fridolf var urtypen. Med förkläde och allt
Lilla Fredrik är en seriefigur men våldsmän är verklighet. Visst, det finns en hel del våldsamma kvinnor också. Själv har jag råkat ut för det.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 60696
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Klagotråden

Post by Nissegossen »

Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6814
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Klagotråden

Post by Hercules723 »

Google är ju värdelöst. Försökte hitta en aktieinvesterare som jag inte mindes namnet på men det tog fan två timmar! :lol:
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10922
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: Klagotråden

Post by mrsearlgray »

försökte komma upp tidigare idag och vaknade kl 8 men la mig i sängen igen för att vila och somnade om och vaknade inte förens kl 12... :evil:
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Nobel
Germaniummedlem
Posts: 3383
Joined: 10 May 2021, 19:48

Re: Klagotråden

Post by Nobel »

Vaknade mitt i natten
'cause the freak inside controls my mind
Post Reply