Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag anser att 90 % av världen/eller Sverige är psykopater! Det finns grader av psykopater och dom flesta är vardags psykopater.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Fatta! Har man jobbat 1/3 av sitt liv, sovit 1/3 av sitt liv och har bara haft 1/3 av sitt liv till ingenting - såklart är man då psykopat. 1/3 av ingenting som de flesta har haft i sitt liv så har jag haft 90 % av ingenting idag. Bara där säger ju att jag mår bättre än dom flesta 50 + idag.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Det är skillnad på psykopati och inre styrka. En psykopat saknar känslor och blir därför inte påverkad av sina handlingar. Dom utvecklas inte i anpassning till samhället.

Det centrala man ser är att dom saknar samvete och inte ser hur deras handlingar påverkar andra. Kanske är du sviken och känner besvikelse på samhället?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ja, jag bara inte känner att jag är blåst utav samhället utan jag är det också på riktigt.

Finns psykopater som tar livet av sig i extrema fall så visst har dom också känslor. Dom flesta som jobbar som chefer är psykopater så de har verkligen lärt sig hur man ska anpassa sig till samhället. En typisk psykopat kan vara till exempel en politiker.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Min erfarenhet att chefer uppvisar "psykopatiska drag" men att det egentligen är en feltolkning.

Att du tror att 90% är psykopater kännetecknar för mig att du vill att det ska vara fel på andra så att det inte blir fel på dig.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Felet att jag inte kom någonstans i livet är för jag umgicks bara med kvinnor istället för män i mitt liv. Kärringar kan ingenting mer än städa, tvätta, göra ren diskbänken och har ingen alls plan inför framtiden.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Det är ingen som bryr sig om jag får några framgångar så varför försöka.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ambulansen har varit hos mig 4 gånger sen ½ år tillbaka på grund av bland annat fylla. En ambulansförare anförtrodde och sa: - Det är ingen som bryr sig ändå vad fan det står i journalen!".
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

hah, vet du inte vad det betyder?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nä? Nyfiken på svar!
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Varför ska jag ge dig ett svar?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag tolkade som att de som jobbar inom sjukvården erkänner att det bryr sig inte om patienter utan de går bara efter sina lagar så de får sina löningar. Och som sagt, psykopater tänker bara på pengar.
Post Reply