Vad är du sugen på tråden!

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
1Dave
Tuliummedlem
Posts: 3861
Joined: 17 May 2021, 00:01

Re: Vad är du sugen på tråden!

Post by 1Dave »

Glömde lägga ned nudelpaket i väskan, lite småsugen nu :E
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25899
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Vad är du sugen på tråden!

Post by Leakim97 »

Sugen på glass
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 61104
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Vad är du sugen på tråden!

Post by Nissegossen »

Jordgubbar med grädde och lite socker, en låda, troligtvis i dag och kanske matjessill och färskpotatis, tjuvstartar innan midsommar, givetvis gräslök och dillkokt potatis. Ingen nubbe, den OP Andersson jag hade gick åt en del i går kväll och nu i morse kom grannen hon ringde mig 05.20 och frågade om jag var vaken, hon vet om att jag vaknar tidigt, så jag sade kom över får du smaka mitt dricka, jag hade blandat med citronsyra och socker i en tom vin tetra hon tyckte om det.

Det gör jag också, har lite kvar i glaset
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13599
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Vad är du sugen på tråden!

Post by amandara »

Jag är sjukt sugen på att få min beställning av ursjysta underkläder. Det är fan svårt att hitta bra bhar när man har G kupa och 80 eller mindre under brösten. Mina nuvarande bhar är sjukt slitna och hängiga. Jag hittade fan 1440 kr cash på gatan igår. Det räddar upp hela jävla månaden. YOLO
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13599
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Vad är du sugen på tråden!

Post by amandara »

För övrigt är jag sugen på chips.
User avatar
zoegas
Osmiummedlem
Posts: 13411
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Vad är du sugen på tråden!

Post by zoegas »

amandara wrote: 19 Jun 2023, 11:09 Jag är sjukt sugen på att få min beställning av ursjysta underkläder. Det är fan svårt att hitta bra bhar när man har G kupa och 80 eller mindre under brösten. Mina nuvarande bhar är sjukt slitna och hängiga. Jag hittade fan 1440 kr cash på gatan igår. Det räddar upp hela jävla månaden. YOLO
Nice! En rejäl slant.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13599
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Vad är du sugen på tråden!

Post by amandara »

zoegas wrote: 19 Jun 2023, 15:52
amandara wrote: 19 Jun 2023, 11:09 Jag är sjukt sugen på att få min beställning av ursjysta underkläder. Det är fan svårt att hitta bra bhar när man har G kupa och 80 eller mindre under brösten. Mina nuvarande bhar är sjukt slitna och hängiga. Jag hittade fan 1440 kr cash på gatan igår. Det räddar upp hela jävla månaden. YOLO
Nice! En rejäl slant.
Yap. Fan trot de e sant. Men det är det. Har vart rätt pank ett tag nu, hade 7 kr på kontot - alltså inget snus ingenting. Och så gick jag dära, hoppas jag hittar pengar hoppas jag hittar pengar hoppas jag hittar pengar. Hittade en femhundring på stranden för några år sen. Och se på fan där LIGGER en sedeltrave. Det fanns mer folk runtomkring men ingen hade tagit upp dem. Men det gjorde jag. Det blev yoghurt och snus - men jag var rädd att sedlarna var oäkta, men de funkar. Har beställt kläder till farsan för resterande belopp, och trosor och bhar till mig då. Syrran sa - köp dig något helt onödigt. Om det var onödiga grejer vet jag inte, men jag har unnat.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13599
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Vad är du sugen på tråden!

Post by amandara »

Idag hittade jag en enkrona😊 alltid något. Och idag var jag inte lika beroende av pengar, efter att ha cashat in lönen.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25899
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Vad är du sugen på tråden!

Post by Leakim97 »

Jag är sugen på kycklingbaguette
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38699
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Vad är du sugen på tråden!

Post by Geta »

Funderar skarpt på vad jag ska unna mig till midsommar. 70 kr kostade en liter jordgubbar idag.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25899
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Vad är du sugen på tråden!

Post by Leakim97 »

Kulglass
User avatar
MsTibbs
Rodiummedlem
Posts: 23037
Joined: 06 Sep 2021, 19:31

Re: Vad är du sugen på tråden!

Post by MsTibbs »

Melon vore nått?
In a world where you can be anything, be kind.
Post Reply