Tråden om snabbmat

För de som vill träna upp sig eller gå ner i vikt.

Moderator: Moderator 1

Post Reply
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Tråden om snabbmat

Post by Klankedinken »

Idag vart det pizza men leverantören ville ha varor för 160 spänn så pizzan kosta 80 läsken 80.. 2 monster och en coca cola..
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18109
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Tråden om snabbmat

Post by Fantasio »

Fick du betala mer än du skulle för drycken, Klankedin? 80 spänn för dryck, det låter saftigt. Jag är fortsatt sugen på en pizza, men har väl bara blivit en i år.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Tråden om snabbmat

Post by Klankedinken »

Fantasio wrote: 14 Sep 2021, 22:18 Fick du betala mer än du skulle för drycken, Klankedin? 80 spänn för dryck, det låter saftigt. Jag är fortsatt sugen på en pizza, men har väl bara blivit en i år.
Läsken som man köper på pizzeria är mycket dyrare än på affären så jag betalade 25 istället för 17 för monster och 25 istället för 14 på colan!
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18109
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Tråden om snabbmat

Post by Fantasio »

En kebabrulle vore inte helt fel. Jag kanske beställer en senare. Jag har bara färdiga köttbullar hemma, vet inte om de räcker till en måltid. Jag tror att kebabrulle är rätt bra mat, så länge som man undviker den vita såsen som jag tror är fetare än den röda.

Jag såg på Youtube om jakten på den röda såsen, var i landet den finns som standard. Jag som trodde att det var ett riksfenomen med röd sås.
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18109
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Tråden om snabbmat

Post by Fantasio »

Jag har tröttnat på mikrade köttbullar. Tror bestämt det blir en pizza i helgen. Jag har väl bara ätit pizza en gång i år, det måste vara rekord för mig.
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18109
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Tråden om snabbmat

Post by Fantasio »

Det vore gott med en pizza just nu. Jag sitter småhungrig och väldigt sugen.
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18109
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Tråden om snabbmat

Post by Fantasio »

Jag är sugen på pizza. Kanske hoppar jag över matlådan imorgon och köper mig en flottig skapelse istället. Fast en matlåda kostar 50 kronor och en pizza som billigast 90 riksdaler. De vet att ta betalt de på pizzerian.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Tråden om snabbmat

Post by Klankedinken »

Fantasio wrote: 21 Sep 2021, 16:20 Jag är sugen på pizza. Kanske hoppar jag över matlådan imorgon och köper mig en flottig skapelse istället. Fast en matlåda kostar 50 kronor och en pizza som billigast 90 riksdaler. De vet att ta betalt de på pizzerian.
Jag vet att du har råd :D
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18109
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Tråden om snabbmat

Post by Fantasio »

Jo då, visst har jag råd. Men då får jag ta av sparpengarna och det vill jag helst inte göra.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Tråden om snabbmat

Post by Klankedinken »

Du får räkna ut hur mycket du kan ta därifrån, det gör jag!
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18109
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Tråden om snabbmat

Post by Fantasio »

Hamburgare är ju gott, till och med Mc Donalds funkar för mig. Men godast tycker jag egengjorda är. Jag har inte så mycket på dem. En tomatskiva, lite ketchup, rå gul lök och isbergssallad. Man kan även lägga på jalapenos.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Tråden om snabbmat

Post by Klankedinken »

Fantasio wrote: 21 Sep 2021, 16:43 Hamburgare är ju gott, till och med Mc Donalds funkar för mig. Men godast tycker jag egengjorda är. Jag har inte så mycket på dem. En tomatskiva, lite ketchup, rå gul lök och isbergssallad. Man kan även lägga på jalapenos.
jag har ätit så många hamburgare att jag inte vill ha flera.. men mcdonalds går bra... Bara dom inte kommer hemifrån!
Post Reply