Vad drömde du i natt?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad drömde du i natt?
Jag drömde jag var i Afghanistan. Kriget hade precis tagit slut. Och jag och min bror skulle ut och festa med fallskärmssoldaterna.
Går det att tolka som att tigern är energiproblem?Zoidar wrote: ↑21 Jul 2023, 05:19 Drömde farsan köpt en tiger istället för en hund. Sen började tigern bli mer och mer hotfull. Den började prata telepatiskt med mig tvinga mig att lyda, för annars.... Ingen annan förstod tigern hade telepatisk förbindelse med mig, så.jag var ensam med mitt problem. Dock pratade pappa om att skaffa en hund istället.
Jobbig dröm.
Ja du, jag vet inte! Mina drömmar är konstiga.
"Gläd er med dem som är glada, gråt med dem som gråter." - Romarbrevet 12:15
Inte vad jag just nu kommer på.
"Gläd er med dem som är glada, gråt med dem som gråter." - Romarbrevet 12:15
Jag drömde en gång att jag var jagad av vargar. Jag berättade det för en som håller på med drömtydning. Det är nog att du är en stark kvinna, sa hon. Det tror jag inte ett smack på. En gång blev jag jagad upp i ett träd av en galen hund - jag tror att drömmen handlade om det, och att jag inte längre kunde känna mig trygg i skogen.
Vargar och hundar är väktare.
Drömde att jag kissade i en hästbox. Stackars häst. Vad otrevlig jag var som kissade i hästens hem.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag kröp omkring i höet som var i stallet när min syster hade häst. Då sa nån till mig att jag faktiskt kröp runt i hästarnas mat!
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
- Hercules723
- Ruteniummedlem
Haha!
Inatt drömde jag att jag blev tvungen att gå med i ett Maffia-gäng.
Därför att det hade blivit en ekonomikris i världen som raderat ut alla tillgångar.
Inatt drömde jag att jag blev tvungen att gå med i ett Maffia-gäng.
Därför att det hade blivit en ekonomikris i världen som raderat ut alla tillgångar.
Drömde att jag fick barn med Davids pappa igen. Han var så snäll mot mig och omhändertagande, som när vi fick David
Tog en tupplur på förmiddagen. Och drömde om en kristen fest, med en översöt tjej. Jag blev inbjuden till en senare fest. Vi får se om det blir av och får träffa henne igen.