Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Psyke vårdaren som jag var ihop med var jämt otrogen i två år och inte slog jag henne för det fast hon förstörde mitt liv ännu mer!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

En annan kvinna som var vårdare försökte mörda mig för några år sedan när hon drog kniv mot mig - inte slog jag henne för det!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Som sagt, jag har aldrig slagit någon kvinna! Men kvinnor har kunnat göra det mot mig och nästan mördat mig - men det gör ingenting för mig idag. Vill bara vara i fred från alla idag.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Utomjordingen skrev: - "Jag har fan inte slagit någon kvinna fast hon jämt varit otrogen - idiot!".

Ber om ursäkt för min impulsiva handling men jag blev arg för att man påstår att jag har skev kvinnosyn.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19207
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Fylletråd!

Post by Krokus »

Wow, vad duktig du är. Förtjänar du en applåd?

Jag skrev "människosyn", inte "kvinnosyn".
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

När det gäller män så kan jag ha skev bild om dom för det står minst 15 ond till männen och bara högst 1 ond till kvinnan!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Alltså, jag har minst 15 namn på män som förstörde mitt liv och sen har jag en ond när det gäller en kvinna som förstörde mitt liv och det är min mamma. För mig borde hon få livstids fängelse.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag har inte alls fungerat i vardagen utan mest varit sängliggande och tänkt en massa – orkade inte ens ordna fram folköl till mig idag.

Mina tankar handlade bland annat om hur många vill se mig dö idag då? 5–10 som vanligt eller är det ännu fler idag? Det är alltid konstant några stycken hela tiden som skulle vilja se mig dö och det är bland annat min mamma och pappa (som jag aldrig har träffat) och deras barn förstås – för det har jag lätt räknat ut eftersom de inte vill att jag ska ta del av deras arvepengar för de vill att deras andra barn ska få göra det utan mig.

Jag erkänner att jag ska köpa Voodoodocka och hämnas på den vägen när det gäller 15–1 för jag är expert på den abstrakta världen för jag klarar inte av våld i den fysiska världen.

Jag vände mig till Viska för att få vänner på distans så jag kunde få någon slags frizon och inte ännu fler fiender i den här hårda, kalla och mörka verklighet.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Sen tänkte jag idag på den där psykeläkaren som frågade mig om jag är självmordsbenägen när jag var inlagd på psyket i höstat på grund av psykos. Jag svarade att jag inte är det för jag vill leva och se när komet/rymd sten kommer innan jag dör. Såklart blev jag väl av den anledningen ganska snabbt utskriven – för jag ville inte dö! Men det förstod jag inte då när jag var inlagd på psyket.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Psykeläkaren förstod att jag mår dåligt av att kometen/rymd sten kommer enligt mig så han ville förstås veta när den kommer men jag sa att det är min hemlighet men sa i alla fall att den inte kommer på ett tag.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ja, som sagt - jag erkänner att jag ska köpa Voodoodocka och hämnas på den vägen men det behöver inte betyda att det blir hokus pokus på riktigt utan det kan också vara mitt sätt att lösa mina extrema inre konflikter.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Mina extrema inre konflikter kommer av att det finns två världar för mig på riktigt! Det är mina psykiska symptom som förstärker detta tro på den abstrakta världen också finns som kom till mig våren 1990.
Post Reply